روز جهانی پیشگیری از ایدز فرصتی برای آموزش و اطلاع‌رسانی در مدارس، شهرستان امیدیه

امیدیه(پانا)- آیین نمادین روز جهانی پیشگیری از بیماری ایدز در دبیرستان دخترانه شبانه روزی( مهر جایزان) شهرستان امیدیه با حضور دانش آموزان ، مسئولین آموزش و پرورش ، مسئول مرکز بهداشت و دیگر مسئولین شهر جایزان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۲۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
روز جهانی پیشگیری از ایدز فرصتی برای آموزش و اطلاع‌رسانی در مدارس، شهرستان امیدیه

صبح امروز یکشنبه ۱۰ آذر روز جهانی و پیشگیری بیماری ایدز در دبیرستان دخترانه شبانه روزی مهر جایزان با هدف اطلاع رسانی و آموزش به دانش آموزان با حضور مسئولین آموزش و پرورش ، مسئول مرکز بهداشت و دیگر مسئولین در جایزان برگزار گردید.

ابتدامحمود قنواتی مسئول ونماینده آموزش وپروش جایزان دراین خصوص صحبت هایی بیان کردند و روز جهانی ایدز را فرصتی برای پرداختن به آموزش و اطلاع رسانی و جلب حمایت مسئولین در جهت کنترل این بیماری دانست.

سپس دراین راستا مهدی شفیعی قنواتی کارشناس مبارزه با بیماری های واگیر اظهارکرد: همزمان با سراسر کشور برنامه های مختلف در نظر گرفته شده است، متاسفانه اطلاع رسانی در این زمینه محدود به همین روز جهانی می باشد و فقط درهمین ایام مواردی مطرح می شود آموزش مستمر در کشور وجود ندارد .اوادامه داد:

امیدوارم با رعایت اصول مشاوره ، پیشگیری و تشخیص به موقع این بیماری را کنترل کرده وهمچنین افراد مبتلا هم بتوانند زندگی طولانی وسالم بهینه داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار