رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین:

بانوان فرهنگی برای حل مشکلات راهکار ارائه کنند

قزوین (پانا) - رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در جمع بانوان فرهنگی خطاب به آن ها، گفت: انتظار دارم ضمن بیان مسائل و چالش های موجود راهکارهای این مسائل را نیز بیان کنید تا بتوانیم سیاست گذاری مطلوب در مسایل موجود داشته باشیم.

کد مطلب: ۹۷۲۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
بانوان فرهنگی برای حل مشکلات راهکار ارائه کنند

گردهمایی بانوان شاغل در آموزش و پرورش استان قزوین با حضور سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان و خیرالله رحمانی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان گفت: ما پیگیر هستیم تا بتوانیم در مسیر عدالت جنسیتی حرکت کنیم و فارغ از مسایل جنسیتی در بحث سیاست گذاری برنامه ها، نیاز هست مسائل و چالش ها را خوب بدانیم و در حل این مسائل به دنبال راهکار باشیم.

وی خطاب به بانوان فرهنگی، ادامه داد: در این جلسه از شما انتظار دارم ضمن بیان مسائل و چالش های موجود راهکارهای این مسائل را نیز بیان کنید تا بتوانیم سیاست گذاری مطلوب در مسایل موجود داشته باشیم.

در این جلسه هم اندیشی، بانوان اداری آموزش و پرورش استان اظهار کردند که برای اجرای برنامه ها نیازمند بسترسازی مناسب زیرساخت ها شامل نیروی انسانی، تجهیزات آموزشی و فضای مناسب هستیم و اعمال مدرک تحصیلی فرهنگیان، اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان، پرداخت مطالبات فرهنگیان و جذب مربیان پیش دبستانی نیازمند بررسی جدی است.

در پایان کلیه حاضرین در جلسه به بحث و تبادل نظر پیرامون چالش های موجود پرداختند و سپس بانوان حاضر در جلسه نظرات، یشنهادها و راهکارهای خود را بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار