مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد:

راه اندازی 100 کلاس بازی یادگیری در مدارس قزوین

قزوین (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از راه اندازی 100 کلاس بازی یادگیری در مدارس استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۲۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی 100 کلاس بازی یادگیری در مدارس قزوین

گردهمایی بانوان شاغل در آموزش و پرورش استان قزوین با حضور سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان و خیرالله رحمانی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

خیرالله رحمانی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین با تشکر از همراهی های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش اظهار داشت: ضمن تشکر از پیگیری های صورت پذیرفته ، به نمایندگی از طرف همکارانم پیگیری های ویژه از نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت اجرایی شدن سریع تر طرح رتبه بندی فرهنگیان و همچنین برداشتن محدودیت ادامه تحصیل برای فرهنگیان را خواستارم .

مدیرکل آموزش و پرورش استان در جلسه پرسش و پاسخ بانوان اداری گفت: براساس سند تحول بنیادین پیگیر هستیم بتوانیم در مدارس به همه ابعاد تربیت توجه شود.

وی ادامه داد: از مشکلات جدی ما در استان سرانه فضای آموزشی است ما در استان در این خصوص به شدت در تنگنا هستیم در صورتی که نیاز هست ما به تمام ساحت های تعلیم و تربیت دینی، اخلاقی، زیستی، ساحت بدنی حرفه ای، اجتماعی و فناورانه توجه داشته باشیم.

رحمانی تصریح کرد: از طرفی توسعه و پیشرفت آموزش و پرورش در گرو داشتن مدارس تمام ساحتی، کارکنانی توانمند مبتنی بر اجرای صحیح و اصولی سند تحول بنیادین است.

وی بیان کرد: مهمترین تکلیف ما اجرایی کردن سند تحول بنیادین است و نقشه راه ۱۶ هزار فرهنگی فرهیخته سند تحول بنیادین است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی، اظهار داشت: در جنوب و شمال شهر قزوین با کمبود شدید فضای آموزشی روبروهستیم و از شما انتظار داریم کمک نماییید تا بتوانیم این فضا را بهبود ببخشیم .

وی ادامه داد: تاکنون 100 کلاس بازی یادگیری در استان راه اندازی شده است.افتتاح اتاق مهارت های زندگی در مدارس از ابتکارات شاخص استان در بحث اماده کردن کودکان برای زندگی ا ست.

رحمانی در این جلسه افزود: در این یک سال تمام توانمان را به کار بستیم تا از تمام ظرفیت های موجود از جمله مشارکت های مردمی و خیرین استفاده نماییم

وی ادامه داد: پیگیری درخصوص مطالبات فرهنگیان و تقویت زیرساخت های آموزشی ، فرهنگی و ورزشی با بهره گیری از ظرفیت خیرین از جمله اقدامات ما در این حوزه بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین یادآور شد: همه ماموریت ها و فعالیت های ما باید منتج به حیات طیبه شود و از شما نماینده قزوین در مجلس انتظار دارم در این راستا تلاش داشته باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار