رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین خبر داد:

برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی قزوین در هفتم اسفند ماه

قزوین (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین از برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی قزوین در هفتم اسفند ماه جاری خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۲۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی قزوین در هفتم اسفند ماه

جبار حسنعلی پور در سومین شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان قزوین، به برپایی پارلمان دانش آموزی استان اشاره کرد و اظهار داشت: پارلمان دانش آموزی استان متشکل 42 نفر است که از این تعداد 14 نفر اعضای مجمع دانش آموزی استان هستند و 28 نفر دیگر را نیز دانش آموزان انتخاب می کنند و انتخابات شورای دانش آموزی هفتم اسفندماه جاری در استان برگزار می شود.

وی افزود: این پارلمان همانند مجلس شورای اسلامی دارای رئیس، نایب رئیس و کمیسیون است و یک نمونه کوچک شده مجلس شورای اسلامی می باشد تا دانش آموزان از دوران نوجوانی با فضای حاکم بر نهادهای مشورتی آشنا شوند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین واگذاری بوفه ها به شرکت های واجد شرایط را یکی از برنامه های سازمان عنوان کرد و بیان داشت: ما در نظر داریم با شرکت هایی که دارای سیب سلامت هستند، قرارداد منعقد کنیم تا بوفه ها محصولاتشان را از این شرکت ها تأمین کنند و مواد غذایی سالم در اختیار دانش آموزان در مدارس قرار گیرد.

وی بر اجرای دستورالعمل نظارت بر امور اجرایی و مدیریت بوفه‌های مدارس تأکید کرد و ادامه داد: نظارت بر امور اجرایی و مدیریت بوفه‌های مدارس بر عهده سازمان دانش آموزی استان نهاده شده است و ما تلاش می کنیم تا این دستورالعمل با یک همدلی خوبی با مجموعه کارشناسان آموزش و پرورش اجرایی و پس از بازدیدهای لازم، مجوز بوفه ها صادر شود.

حسنعلی پور در این جلسه در مورد وضعیت بلاتکلیف ساختمان سازمان دانش آموزی استان قزوین صحبت کرد که رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان دستور داد تا هرچه سریع تر نسبت به رفع این مشکل اقدام شود.

گفتنی است، در شورای برنامه ریزی مقرر شد تا انتخابات پارلمان دانش آموزی در هفتم اسفندماه برگزار شود و برای هر منطقه یک پسر و یک دختر سهمیه در نظر گرفته شد. همچنین حاضران تصمیم گرفتند وظیفه توزیع مواد غذایی سالم در سطح مدارس توسط شرکت ها را بر عهده سازمان دانش آموزی قرار دهند. در خصوص ایمن سازی غیرسازه ای مدارس نیز مقرر گردید موضوع در کمیته عمران و شورای معاونین مطرح شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار