معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران: بستن مبادی بی سوادی نیازمند یک عزم جدی است

تهران(پانا) - سومین نشست کمیته بهبود کیفیت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سالن شورای یک این اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۲۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران: بستن مبادی بی سوادی نیازمند یک عزم جدی است

رضا اصلانی شاهسوار معاون سواد‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های معاونت سواد‌آموزی در شهرستان‌های استان تهران گفت: نظارت بر قراردادها و بستن راه‌های سواستفاده از آن در حوزه سواد‌آموزی از جمله مواردی است که در دستور کار جدی این معاونت قرار دارد.

وی ساماندهی لوازم و کتب سواد آموزی را از دیگر برنامه‌های این معاونت دانست و افزود: باید از بی‌برنامگی ، پراکندگی و عدم مدیریت در کارها پرهیز کرد تا بتوان با یک نظم و انسجام به اهداف مورد نظر دست یافت.

اصلانی با تاکید بر اینکه وجود اتباع خارجی در مناطق مختلف شهرستان‌های استان تهران بر جمعیت بی‌سوادی این استان افزوده است ، تصریح کرد: بستن مبادی بی سوادی نیازمند یک عزم جدی است و باید یک حرکت عظیم در این حوزه صورت پذیرد.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به وجود 7 مرکز یادگیری محلی در مناطق مختلف این استان خاطرنشان کرد: با افزایش تعداد این مراکز در سطح استان می‌توان به نتایج مطلوب‌تری دست یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار