مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی :

ابلاغ بخشنامه جمع آوری آمار فرهنگیان فاقد مسکن به مناطق آموزشی استان

بجنورد (پانا) -مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی از ابلاغ بخشنامه جمع آوری آمار فرهنگیان فاقد مسکن به مناطق آموزشی استان خبرداد.

کد مطلب: ۹۷۲۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
ابلاغ بخشنامه جمع آوری آمار فرهنگیان فاقد مسکن به مناطق آموزشی استان

عباس سعیدی در جلسه کارگروه استانی مسکن فرهنگیان افزود: پس انعقاد تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش و وزارت راه و شهرسازی، به منظور تحقق سیاست های رفاهی وزارت آموزش و پرورش، بخشنامه ای به منظور شناسایی و جمع آوری آمار فرهنگیان فاقد مسکن و اثدام برای تأمین مسکن آن ها به مناطق آموزشی استان ابلاغ شد.

سعیدی اظهار داشت: بنابر این بخشنامه و با توجه به مهلت اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش، مناطق آموزشی استان تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه 13 آذر ماه مهلت دارند، اطلاعات مربوط به فرهنگیانی که مشمول این بخشنامه می شوند را جهت جمع بندی نهایی و ارسال به وزارت متنبوع به این اداره کل ارسال نمایند.

وی یادآور شد: عموم فرهنگیان فاقد مسکن اعم از کارکنان شاغل رسمی، پیمانی، قراردادی و بازنشستگان فرهنگی می‌توانند متقاضی مسکن باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تأکید کرد: به منظور تسهیل امور، کارگروهی به همین منظور در اداره کل آموزش و پرورش تشکیل شده است و برابر با مفاد دستورالعمل وزارتی در راستای تحقق اهداف طرح تأمین مسکن مناسب فرهنگیان اقدام خواهد کرد.

سعیدی خاطر نشان کرد شرایط متقاضیان به شرح ذیل می باشد

1_متقاضی و افراد تحت تکفل ایشان باید فاقد زمین یاواحد مسکونی بوده و در سامانه اداره کل راه وشهرسازی نیز فرم ج آنان ، سبز باشد.

2_متقاضی باید متاهل، سرپرست خانوارو هم چنین زنان خود سرپرست با حداقل 35سال سن باشد

3_متقاضی باید حداقل دارای پنج سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار