ربوشه: هموار نمودن مسیر تربیت در گرو تبدیل مجاورت ها به صمیمت هاست

تهران (پانا) - جلسه تخصصی کارشناس مسئولان ابتدایی و کارشناسان ارزیاب پیش دبستانی در سالن کنفرانس اداره کل برگزار گردید. در این نشست رجبی، رئیس اداره دوره دوم آموزش ابتدایی توضیحات مبسوطی در خصوص برنامه تدبیر، طرح کارآمد، طرح ویژه، توسعه مدارس دوره ای، توانمند سازی آموزگاران، طرح تدبیر و فوق برنامه ارائه و بر برگزاری دوره ی آموزشی 56 ساعته ویژه آموزگاران غیر تخصصی تاکید ویژه نمود.

کد مطلب: ۹۷۲۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
ربوشه: هموار نمودن مسیر تربیت در گرو تبدیل مجاورت ها به صمیمت هاست

در ادامه محمدی سرپرست اداره دوره اول و پیش دبستانی به تبیین "رهنامه ی پیش دبستانی" با شش برنامه ی توانمد سازی مربیان، تحلیل محتوای پیش دبستانی، هویت کودکان ایران اسلامی، توسعه کمی جذب نوآموزان و سنجش کیفیت مراکز پیش دبستانی پرداخت.

سعید ربوشه، معاون آموزش ابتدایی شهر تهران ضمن ارج گذاری بر زحمات متعهدانه پرسنل ابتدایی مناطق، گسترش فضای رفاقت ها و تبدیل مجاورت ها به صمیمت ها را راهکاری موثر در هموار نمودن مسیر تربیت دانست و بر ترویج گفتمان های غیر رسمی تاکید نمود.

در این جلسه، با هدف تقویت بنیه علمی و روزآمدی اعضا جلسات و طبق برنامه معاونت ابتدایی، سخنرانی حجه الاسلام اصغری با موضوع "تربیت" نیز به غنای این جلسه افزود. وی خاطر نشان کرد که تربیت نه شنیدنی است و نه گفتنی. بلکه تربیت دیدنی است و در این راه افراد صاحب نفس، که واجد اخلاق الهی و ادب الهی هستند بر دیگران پیشی می گیرند. مادامی که تربیت، خود اتفاق نیفتد، تربیت دیگران مسیر نمی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار