طرح حذف قبوض کاغذی درشرکت برق خراسان شمالی

بجنورد (پانا) -مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی علیرضا صبوری  گفت : از محل حذف قبوض کاغذی برق افزون بر2000 پکیج نوشت افزاردر مدارس محروم استان وروستاها توزیع شد.

کد مطلب: ۹۷۲۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
طرح حذف قبوض  کاغذی درشرکت برق  خراسان شمالی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: از محل صرفه جویی این طرح، با ابلاغ وزارت نیرو و شرکت توانیر در مرحله نخست ۲ هزار بسته آموزشی در مناطق محروم و بین دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی توزیع شد و امید است در فازهای بعدی نیز بتوانیم این کمک‌ها را انجام دهیم.

وی تاکید کرد با حذف قبوض کاغذی هیچگونه تغییری در نحوه محاسبه و تعرفه برق مشترکان رخ نداده و تنها قبوض پیامکی و الکترونیکی جایگزین قبوض کاغذی شده است .

صبوری در ادامه افزود : در حال حاضر مناسب ترین بستر برای ارسال قبض الکترونیکی را ارسال پیامک عنوان کرد و افزود: با توجه به ضریب نفوذ و عمومیت تلفن همراه می‌توانیم اطلاعات قبض را از طریق پیامک برای مردم ارسال کنیم.

این مسئول با بیان اینکه افزون بر ۷۰ درصد شماره تلفن همراه مشترکین خانگی برای ارسال پیامکی بهاء برق مصرفی وارد سیستم شده است ، خاطرنشان کرد : با اجرایی شدن این طرح ، مشترکین به راحتی از طریق لینک ارسال شده در پیامک می توانند قبض برق الکترونیکی خود را مشاهده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار