برگزاری بازی های پارالمپیک برای معلولان در یزد

یزد(پانا) - رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزدگفت: امسال برای اولین بار المیپک محلات تفکیک و به صورت پارالمپیک با حضور معلولان ورزشکارحرفه‌ای و غیرحرفه‌ای برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۷۲۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری بازی های پارالمپیک برای معلولان در یزد

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به تفکیک ورزش معلولان از ورزش المپیک محلات در یزد، گفت: به علت نبود توجه به ورزش جانبازان و معلولان در حاشیه المپیاد‌های ورزشی محلات، امسال برای اولین بار به منظور جلب توجه مردم و مسئولان به این قشر، المیپک محلات تفکیک و به صورت پارالمپیک شاهد حضور ورزشکاران معلولان حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای در این زمینه هستیم.

عباس ملازینلی افزود: مناسب‌سازی شهر به خصوص پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و همچنین فضا‌های ورزشی توجه بیشتر مسئولان شهری را می طلبد و این اقدام موجب توجه خاص به این قشر حتی در سایر بخش‎های شهری می‌شود.

ملازینلی با بیان اینکه جامعه باید دیدگاه خود را نسبت به معلولان ارتقا دهد، گفت: ایجاد تفاوت میان معلولان و سایر افراد منجر به بروز مشکلات روحی و روانی در آن‌ها می‌شود، از طرفی جامعه نیازمند آموزش‌های شهروندی است تا نسبت به المان‌ها و تابلو‌های شهری مربوط به این قشر نیز واکنش درستی را از سوی مردم شاهد باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار