مدیرکل آموزش وپرورش استان

تحمل سختیها،داشتن سعه صدر ،بهره گیری از خرد جمعی ،تفکرو تعقل،همراهی وتعامل از مولفه های مهم کار در دستگاه تعلیم وتربیت است

زاهدان (پانا) - رخشانی در نشست هم اندیشی فرهنگیان منطقه نصرت آباد گفت : تحمل سختیها،داشتن سعه صدر ،بهره گیری از خرد جمعی ،تفکروتعقل،همراهی وتعامل از مولفه های مهم کار در دستگاه تعلیم وتربیت است.

کد مطلب: ۹۷۲۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
تحمل سختیها،داشتن سعه صدر ،بهره گیری از خرد جمعی ،تفکرو تعقل،همراهی وتعامل از مولفه های مهم کار در دستگاه تعلیم وتربیت است

حمیدرضا رخشانی اظهار کرد : هماهنگی بین بخشی و دانش افزایی معلمان و همکاران اداری و آموزشی ضرورت دارد.

او افزود : محور اصلی و اصولی سند تحول بنیادین به مدرسه و برنامه های ساری و جاری در مدرسه برمی گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد : 6نظام سندتحول بنیادین و 15 برنامه درس ملی حکایت از خودشناسی در بخشهای مختلف اعم از مسئولین ،خانواده ها ،فرهنگیان و دانش آموزان دارد .

رخشانی بیان کرد :گام دوم خداشناسی و در ادامه آن شناخت محیط های پیرامون زندگی و برقراری ارتباط با دیگران و تعامل و همفکری خواهد بود .

او ادامه داد: در دستگاه تعلیم وتربیت همه برنامه ها و فعالیت ها معطوف به مدرسه و پیاده شدن آن در کف کلاس و مدرسه است .

مدیرکل آموزش وپرورش استان تصریح کرد:مادامی که با اعتماد راسخ ویقین کامل کار را انجام دهیم ،نتیجه وبرون داد آن ، همان چیزی خواهد بود که به دنبال آن هستیم .

او افزود:وجود الگو والگو سازی در همه مراحل و عرصه ها یک ضرورت است و می تواند مسیر راه را برای رسیدن به نقطه مورد نظر هموار نماید .

رخشانی گفت : در قرآن کریم، پیامبر بعنوان یک معلم که کار آموزش و پرورش را انجام می دهد ،الگو معرفی می شود واین موضوع نشان از ضرورت الگو در هر جامعه ای دارد .

او خاطرنشان کرد:تحمل سختیها،داشتن سعه صدر ،بهره گیری از خرد جمعی ،تفکرو تعلق ،همراهی وتعامل از مولفه های مهم کار در دستگاه تعلیم وتربیت است .

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: قدردانی،تکریم و حفظ جایگاه همکاران فهیم فرهنگی از اهم برنامه های آموزش و پرورش استان است و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

او ادامه داد:توسعه کمی و کیفی آموزش و پرورش را در اولویت امور قرار دهیم و این مهم با اندیشه ناب و دست توانای مجموعه فرهنگیان صبور وساعی درسراسر استان پهناور سیستان وبلوچستان رقم می خورد.

رخشانی افزود: استمداد از درگاه الهی و بهره گیری از الگوی اسلامی و قرآنی شخصیت صبور و مهربان پیامبر اکرم (ص)ودر نهایت مهرورزی و عشق ورزی به همدیگر تسهیل کننده مسیر راه است .

او گفت : مدرسه محل تمرین زندگی و محیط شاد وسرشار از سرزندگی و بچه ها باید از حضور در مدرسه لذت برده و همزیستی مسالمت آمیزی داشته باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار