مدیرکل آموزش وپرورش سیستان وبلوچستان

طی سال های اخیر در خصوص تجهیز و تکمیل مراکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان اقدامات خوبی صورت گرفته است

زاهدان (پانا) - حمید رضا رخشانی گفت: تکریم وعزتمندی فرهنگیان فهیم وپرتلاش استان با جدیت دنبال و از همه ظرفیت ها برای رسیدن به اهداف مورد نظر بهره گیری می شود.

کد مطلب: ۹۷۲۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
طی سال های اخیر در خصوص تجهیز و تکمیل مراکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان اقدامات خوبی صورت گرفته است

رخشانی در نشست هم اندیشی معاون برنامه ریزی، توسعه ومنابع وزارت آموزش وپرورش با مدیران آموزش وپرورش حوزه ایرانشهر اظهار کرد:یکی از اهداف مهمی که دنبال می کنیم ایجاد وافزایش انگیزه همکاران فهیم در مجموعه آموزش وپرورش می باشد که با برنامه ریزی لازم به دنبال تحقق آن هستیم .

او افزود:همکاران ما در استان پهناور سیستان وبلوچستان با همه مشکلات وموانعی که وجود دارد با سعه صدر و از خود گذشتگی به ایفای نقش پرداخته وانجام وظیفه می نمایند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان بیان کرد: کمبود شدید نیروی انسانی در سیستان وبلوچستان بیداد می کند و توزیع عادلانه نیرو را تحت تاثیر قرار داده است ،اگر چه که تزریق نیروهای جدید حوزه سواد آموزی و سرباز معلمین کمک شایانی به تعدیل نیروی انسانی در استان داشته است.

او ادامه داد: تکریم وعزتمندی مجموعه همکاران پرتلاش و صبورمان را به جد دنبال کرده و از همه ظرفیت ها برای رسیدن به اهداف مورد نظر بهره گیری خواهیم کرد

رخشانی گفت: درطی سال های اخیر در خصوص تجهیز و تکمیل مراکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان اقدامات ارزنده ای صورت گرفته است و شرایط قبلی این مراکز بصورت ویژه ای ارتقاء یافته است .

حمید رضا رخشانی خاطرنشان کرد: در بسیاری از بخش ها و حوزه ها ،با تدبیر مدیران ادارات و مدارس و بهره گیری از ظرفیت خیرین و خانواده های دانش آموزان بسیاری از چالش ها و مشکلات رفع شده واین روند ادامه خواهد داشت .

مدیرکل آموزش وپرورش استان افزود: انتظار داریم با توجه شرایط ویژه جغرافیایی و جمعیتی استان ،توجه و نگاه خاصی به بخش های مختلف سیستان وبلوچستان وجود داشته باشد و در تخصیص بودجه واعتبارات این موضوع لحاظ شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار