معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور

۱۷۵ کلاس درس با مشارکت سیستان و بلوچستان ‌و استان های معین فارس ،تهران و خراسان رضوی در سیستان و بلوچستان در حال ساخت است

زاهدان (پانا) - رخشانی مهر گفت : ۱۷۵ کلاس درس با مشارکت سیستان و بلوچستان ‌و استان های معین فارس ،تهران و خراسان رضوی در سیستان و بلوچستان در حال ساخت می باشد که ظرفیت بسیار خوبی ایجاد خواهد شد.

کد مطلب: ۹۷۲۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
۱۷۵ کلاس درس با مشارکت سیستان و بلوچستان ‌و استان های معین  فارس ،تهران و خراسان رضوی در سیستان و بلوچستان در حال ساخت  است

رخشانی مهر در نشست هم اندیشی با مدیران و روسای ادارات آموزش وپرورش قطب ایرانشهراظهار کرد: در اعتبارات ملی سازمان نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس کشور سعی شده با توجه به محرومیت و عدم توسعه یافتگی در حوزه ساخت وساز فضاها ،سیستان و بلوچستان بصورت ویژه دیده شود.
معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشورافزود : ۳۳۰ میلیارد تومان اعتبار ساخت به اضافه ۶۷ میلیارد تومان اعتبار وسایل سرمایشی و گرمایشی با رشد ۳۰ درصدی در سیستان و بلوچستان تحقق یافته است.
او ادامه داد: با اخذ مصوبه هیات دولت ، در سیستان و بلوچستان در طی یک دوره ۲ ساله وسایل سرمایشی و گرمایشی استاندارد سازی شود
رخشانی مهر بیان کرد: ۱۷۵ کلاس درس با مشارکت سیستان و بلوچستان ‌و استان های معین فارس ،تهران و خراسان رضوی در سیستان و بلوچستان در حال ساخت می باشد که ظرفیت بسیار خوبی ایجاد خواهد شد.
او گفت :از محل اعتبارات موجود با تلاش مضاعف سعی داریم پروژه های نیمه تمام را به پایان رسانده و تحویل دانش آموزان عزیز شود.
معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشورگفت: موضوع تجهیز مدارس شبانه روزی به امکانات لازم و جایگزین کردن تجهیزات فرسوده در دستور کار این سازمان قرار دارد.
اوخاطر نشان کرد:تجهیز هنرستان ها به امکانات کارگاهی و ایجاد هنرستان تخصصی و فنی در هر شهرستان ضرورت دارد و یکی از اولویت های مهم و در دست اقدام خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار