اعزام اولین گروه اردوی راهیان نور دانش آموزان دختر منطقه 11 

تهران (پانا) - اعزام اولین گروه اردوی راهیان نور با حضور دانش آموزان دختر متوسطه دوره دوم منطقه 11 به مناطق جنگی جنوب ایران روز پنج شنبه بعد از ظهر از راه آهن جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت. مراسم بدرقه دانش آموزان، در کانون حر با حضور فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص)، عنایت مهر، معاون پرورشی و آقاجانلو، معاون فرهنگی هنری منطقه  برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۷۲۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
اعزام اولین گروه اردوی راهیان نور دانش آموزان دختر منطقه 11 

به گزارش روابط عمومی منطقه 11 ، چندسالی است که راهیان نور دانش آموزی برگزار می شود و این حرکت عظیم فرهنگی و مهمی در کشور بشمار می رود که بدون شک می تواند آغازگر یک تغییر و تحول در دانش آموزان و نسل جوان جامعه باشد. تغییری که در جنگ نرم امروز بسیار حیاتی و ضروری است. فی الواقع راهیان نوردانش آموزی فرصتی مغتنم برای "شناختن" است و امتیاز و فرصت طلایی است که شهدای هشت سال دفاع مقدس به عاشقانشان می دهند تا با خودشناسی به خداشناسی برسند و چقدر قشنگ است عظمت پروردگار را در دست ها و بیابان های مناطق عملیاتی هشت سال جنگ تحمیلی درک کنند.

اعزام اولین گروه اردوی راهیان نور با حضور دانش آموزان دختر متوسطه دوره دوم منطقه 11 به مناطق جنگی جنوب ایران روز پنج شنبه بعد از ظهر از راه آهن جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت. مراسم بدرقه دانش آموزان، در کانون حر با حضور فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص)، عنایت مهر، معاون پرورشی و آقاجانلو، معاون فرهنگی هنری منطقه برگزار گردید.

در این مراسم ابتدا فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) سخنانی درباره هدف از برگزاری این اردوها بیان کرد و که مهمترین آن ها، انتقال و گسترش فرهنگ شجاعت، فداکاری، از خودگذشتگی و رشادت به نسل های جوان از مهمترین اهداف برپایی راهیان نور دانش آموزی است و این اردوهای معنوی از مهمترین مولفه های ترویج فرهنگ شهادت در جامعه است و راهیان نور درحقیقت یعنی ورود به سرزمینی که عطر بهشت دارد و قداستش به سرزمین کربلای حسین(ع) است.

پس از آن عنایت مهر، معاون پرورشی منطقه، در مورد رشادت ها و شجاعت های رزمندگان سخنانی بیان کرد و در پایان برای آنها سفری خاطره انگیز را آرزو نمود.

در پایان، مراسم بدرقه دانش آموزان صورت پذیرفت و مسافران راهیان نور به سمت ایستگاه راه آهن جمهوری اسلامی ایران عازم شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار