نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی

بسیاری از شاخص‌ها در سیستان و بلوچستان با نرم کشوری فاصله و تفاوت معناداری دارد

زاهدان (پانا) - نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی در نشست هم اندیشی رئیس سازمان نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس کشور با مدیران و روسای ادارات آموزش وپرورش قطب ایرانشهرگفت : در سیستان وبلوچستان بسیاری از شاخص‌ها با نرم کشوری فاصله و تفاوت معناداری دارد و می‌طلبد با عزم ملی ،استانی و منطقه ای برای کاهش این فاصله تلاش کرد.

کد مطلب: ۹۷۲۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد
بسیاری از شاخص‌ها در سیستان و بلوچستان با نرم کشوری فاصله و تفاوت معناداری دارد

محمد امینی‌فرد از نگاه ویژه و توجه خاص سازمان نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس کشور به سیستان وبلوچستان و رشد و توسعه موضوع فضای آموزشی در سال‌های اخیر قدردانی کرد.

او اظهار کرد‌: با همه این اقدامات،اما هنوز هم سیستان و بلوچستان شرایط ویژه‌ای دارد و نیازمند مساعدت و همراهی بیش از پیش می‌باشد .

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در سیستان وبلوچستان بسیاری از شاخصها با نرم کشوری فاصله و تفاوت معناداری دارد و می‌طلبد با عزم ملی، استانی و منطقه ای برای کاهش این فاصله تلاش کرد.

امینی فرد ادامه داد: تخصیص اعتبارات ملی به استان خوب ارزیابی می شود و توجه بیشتر به این استان، تاثیربسزائی در شرایط ملی سرزمین اسلامی ایران خواهد داشت و آثار وبرکات فراوانی به دنبال دارد .

او افزود: رشد جمعیت دانش‌آموزی، پراکندگی جغرافیایی و مهاجرت‌پذیری برخی شهرستانها و مناطق کار را در حوزه آموزش و پرورش سخت‌تر می‌کند .

امینی فرد تصریح کرد: امیدواریم در سایه همدلی، تعامل و همکاری‌های بین بخشی، شاهد تغییر محسوس و ایجاد روند روبه رشد در شاخص‌های مختلف باشیم .

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد : بهره‌گیری از ظرفیت‌های ملی، استانی و منطقه‌ای و بهره‌وری از فرصت‌های ایجاد شده ضروری است و باید بکوشیم تا به نقطه ای برسیم که مورد نظرمسئولین و مردم در این سامان می باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار