در پی درگذشت مؤسس و مدیرعامل موسسه دست یاری به دشتیاری صادر شد

پیام تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

زاهدان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان درگذشت حسین علیمرادی(مؤسس و مدیرعامل موسسه دست یاری به دشتیاری) را تسلیت گفت

کد مطلب: ۹۷۲۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان در پی درگذشت حسین علیمرادی(مؤسس و مدیرعامل موسسه دست یاری به دشتیاری) حمیدرضارخشانی طی پیامی این ضایعه را به جامعه فرهنگی کشور و مردم استان تسلیت گفت.
در متن این پیام آمده است:


بسم الله الرحمن الرحیم


کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال والاکرام
با کمال تاثر و تاسف باخبر شدم شادروان حسین علیمرادی"مؤسس و مدیرعامل موسسه دست یاری به دشتیاری که در سالهای اخیر یکی از دلسوزان واقعی تعلیم و تربیت و دلباخته بالندگی دانش آموزان سیستان و بلوچستان بویژه منطقه دشتیاری بود، صبح امروز در اثر سانحه دلخراش رانندگی دار فانی را وداع گفت.
شادروان علیمرادی جوانی خوش فکر، با انگیزه و پرتلاش و بصورت خودجوش همراه چند نفر از دانشجویان و همکلاسی هایش برای رشد و پیشرفت دانش آموزان استان و منطقه دشتیاری منشا خیر و برکت و حقیقتا عاشق و دلباخته مردمان و فرزندان این دیار بود.
اینجانب با قلبی اندوهگین از فقدان این خیر مخلص، مصیب وارده را به خانواده مکرم آن مرحوم، مردم شریف استان، جامعه خیرین نیک اندیش، فرهنگیان فهیم و دانش آموزان عزیز تسلیت عرض نموده، برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان اجر و صبر جزیل از ذات حضرت احدیت مسئلت می نمایم.


حمید رضا رخشانی
مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار