مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در نشست صمیمی با رانندگان اداره کل و ادارات مناطق و نواحی:

رانندگان از امین ترین و سالم ترین افراد سیستم هستند و قدردان زحماتشان هستیم

زنجان (پانا) - نشت صمیمی رانندگان اداره کل و ادارات مناطق و نواحی استان با مدیر کل آموزش و پرورش، در سالن غدیر اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۲۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
رانندگان از امین ترین و سالم ترین افراد سیستم هستند و قدردان زحماتشان هستیم

ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان در این نشست صمیمی با اشاره به برخی اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، اظهار داشت: طبق سند تحول بنیادین تمامی کارکنان و افراد حاضر در سیستم آموزشی، یا مربی هستند و یا متربی، و لذا رفتار شما رانندگان عزیز در نقش یک مربی می توانید تربیت دهنده و جهت دهنده باشد.

رفیعی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست صمیمی، گفت: از مدت ها پیگیر برگزاری این نشست هستم و شما رانندگان از امین ترین و سالم ترین افراد سیستم هستید و قدردان زحماتتان هستیم.

وی در ادامه تصریح کرد: از ابتدای سال تا به امروز شش ماه از اضافه کار پرداخت شده است و در تلاش هستیم تا ماموریت و اضافه کار همکاران به طور کامل پرداخت شود.

رفیعی در پاسخ به سوال مطرح شده توسط رانندگان، بیان داشت: در خصوص اعمال مدرک تحصیلی و تغییر رسته پیرو قانون هستیم و اگر قانون اجازه دهد منعی برای این کار نخواهد بود.

شایان ذکر است: در پایان تمامی رانندگان به بیان نقطه نظرات، پیشنهادات و چالش های موجود پرداختند و به پاس قدردانی از زحماتشان، با اهدای لوح سپاس از سوی مدیر کل تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار