حاجی میرزایی: گران شدن هزینه سرویس مدارس ممنوع است

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد سرویس‌های مدارس مجاز به افزایش قیمت نیستند.

کد مطلب: ۹۷۱۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
حاجی میرزایی: گران شدن هزینه سرویس مدارس ممنوع است

محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه دیدار صمیمانه با مدیران‌کل آموزش و پرورش شهر تهران و افتتاحیه مجموعه رفاهی و در جمع خبرنگاران درباره تأمین بنزین سرویس مدارس، گفت: مقرر شد برای سرویس مدارس به ازای پیمایشی که انجام می‌دهند تا سقف ۱۲۰ لیتر در ماه معادل ریالی به رانندگان سرویس پرداخت شود که این موضوع اجرایی می‌شود و زمان آن هم از ۲۴ آبان است.

او با بیان اینکه سرویس‌های مدارس برای استفاده از این سهمیه باید در سامانه سپند ثبت‌نام کنند، افزود: در این صورت کار ارزیابی پیمایش آنها انجام می‌شود و پس از آن مابه‌ازای ریالی به رانندگان پرداخت می‌شود که البته ممکن است این زمان ببرد تا هماهنگی‌های لازم انجام شود.

حاجی‌میرزایی با بیان اینکه سرویس‌های مدارس مجاز به افزایش قیمت نیستند، گفت: مسؤولان این موضوع را کنترل می‌کنند چرا که با سهمیه در نظر گرفته شده نیاز به افزایش قیمت نیست.

او افزود: اگر رانندگان ما به‌التفاوت را دریافت کنند، متوجه خواهند شد که هزینه‌ها تفاوتی نکرده است و افزایش قیمت‌ها غیرقانونی است چون اتفاق خاصی نیفتاده و فقط بنزین سهمیه‌بندی شده است و ما هم مابه التفاوت نیاز رانندگان را تا سقف ۱۲۰ لیتر ماهانه واریز می‌کنیم.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص تأمین بنزین سرویس مدارس روستایی نیز گفت: فرقی نمی‌کند سرویس مدارسی که تاکسی هستند از سهمیه سوخت تاکسی استفاده می‌کنند و آنچه عنوان شد برای رانندگانی است که آزاد هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار