نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه:

نماز مسیر هدایت بشر است

کرمانشاه (پانا) - نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه کرمانشاه عنوان کرد: نماز مسیر هدایت بشر است.

کد مطلب: ۹۷۱۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
نماز مسیر هدایت بشر است

آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه کرمانشاه در اجلاس استانی نماز گفت: نماز مسیر هدایت بشر است که خداوند برای ما قرار داده است و راه رسیدن به سعادت از طریق آن هموار می‌گردد.

وی افزود: انسان ذاتا میل به عبادت دارد و در جهت نیل به سوی فرایض الهی باید گام برداریم و ما شرایط را برای گرایش به این مهم آماده سازیم.

مجید یزدان‌پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز ضمن قدردانی از تمامی دست‌اندرکاران فعال در حوزه نماز استان به ویژه امام جمعه معزز، استاندار محترم وسایر مسؤولین و حمایت‌های ایشان از حوزه آموزش و پرورش استان در راستای اشاعه فرهنگ نماز گفت: با توجه به اهمیت این موضوع و تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به این فریضه مهم الهی، به دنبال محور قراردادن این مقوله به ویژه در سطح مدارس و در بین قشر نوجوان و جوان هستیم.

وی اظهار داشت: باید به سمتی برویم که اقامه نماز در مدارس مورد توجه ویژه قرار گرفته و در تمامی واحدهای آموزشی صورت پذیرد کما اینکه مهر سال جاری زنگ نماز همزمان با زنگ شروع سال تحصیلی در استان نواخته شد.بالاترین مقام مسؤول در آموزش و پرورش استان خاطرنشان ساخت: سیاست اصلی ما به عنوان متولیان حوزه تعلیم و تربیت استان این است که اقامه نماز پررنگ‌تر از گذشته در مدارس نمود پیدا کند و در این راستا تمامی اهتمام خود را به کار خواهیم بست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار