برگزاری همایش انگیزشی تحصیلی ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم مدارس متوسطه دوم دخترانه ناحیه۶ مشهد

مشهد(پانا)_ همایش بزرگ انگیزشی تحصیلی ویژه دانش اموزان پایه دوازدهم مدارس ناحیه۶ با حضور مدیر و معاونین آموزش و پرورش ناحیه۶ ،اساتیدو مشاور برتر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران وبیش از ۲۵۰۰ دانش اموز پایه دوازدهم در سالن همایش ابن هیثم مشهد برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۱۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش انگیزشی  تحصیلی ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم مدارس متوسطه دوم دخترانه ناحیه۶ مشهد

این همایش به همت معاونت متوسطه ناحیه۶ با هدف ارتقاء اگاهی و انگیزه دانش اموزان و اولیاء جهت امادگی بیشتر در کنکور ۹۸ و اشنایی دانش اموزان با نحوه صحیح مطالعه ،در دو روز در سالن امفی تئاتر ابن هیثم و فرهنگسرای مصلی نژاد برگزار شد.

شهاب الدین یخچالیان مشاور برتر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در این همایش حضور داشت، وی ضمن اشاره به مسئله کنکور ،به ارائه راهکار ها و شیوه های صحیح مطالعه پرداخت.

شهاب الدین یخچالیان گفت:تمامی دانش آموزانی که میخواهند قدم در مسیر موفقیت بگذارند باید بدانند که چه میخواهند وعلاوه بر ایجاد تحولات اخلاقی با عشق در مسیر موفقیت پیش بروند.

وی افزود:برای داشتن مطالعه ای مفید،باید به داشتن برنامه ریزی‌،اراده،کنترل استرس وتقویت اعتماد به نفس توجه کرد.

وی با ذکر شیوه های مطالعاتی دانش آموزان برتر و بیان مطالب و جملات انگیزشی دانش آموزان را دعوت به خسته نشدن از مبارزه با دشواری ها کرد.

او افزود:برای تسلی خاطر و بدست آوردن توفیق آرامش و موفقیت،شاه خراسان را واسطه ی بین خود و خدا قرارداده و خواستار بهترین ها باشیم.چرا که خداوند دریای بیکران عطوفت و مهربانیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار