رییس ستاد اقامه نماز کشور: باید به تعداد پزشک اطفال، روحانی اطفال نیز داشته باشیم

ساری (پانا) - رییس ستاد اقامه نماز کشور در پنجمین اجلاسیه نماز استان مازندران با بیان اینکه نماز داروی پیشگیری و درمان همه مشکلات است، تأکید کرد که باید به تعداد پزشک اطفال در منطقه، روحانی اطفال نیز داشته باشیم.

کد مطلب: ۹۷۱۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
رییس ستاد اقامه نماز کشور: باید به تعداد پزشک اطفال، روحانی اطفال نیز داشته باشیم

پنجمین اجلاسیه نماز استان مازندران با حضور حجت‌الاسلام محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشورT حجت‌الاسلام محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان، حسین حسن‌نژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار، عسکری نیکزاد مدیرکل آموزش و پرورش، حجت الاسلام ابراهیمی رییس ستاد اقامه نماز استان، مدیران استانی و شهرستانی که در اردوگاه شهدای دانش آموزی بادله ساری برگزار شد.

محسن قرائتی با ذکر این نکته که نماز مختص اسلام نیست و در تمام ادیان از عیسی، موسی، شعیب، ابراهیم و سایر پیامبران نماز وجود داشت، گفت: نماز همانند دارویی است که از تمام بیماری‌ها جلوگیری می کند. اقامه درست نماز همه مشکلات ما را حل می کندو البته باید به نماز کودکان توجه ویژه شود.

او با سفارش به مسئولان در زمینه اقامه نماز در مدارس گفت: پیش نمازی کودکان نه شهرت در آن وجود دارد و نه ثروت، پس از خالص ترین اعمال می باشد و باید همه تلاش خود را بکار ببندیم فریضه نماز به بهترین صورت در کودکان نهادینه شود.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به این موضوع که در ظهر عاشورا و در مدت زمان اقامه ۲ رکعت نماز ۳۰ عدد تیر به طرف امام حسین(ع) پرتاب شد گفت: نهضت عاشورا عزاداری و سینه زنی نیست یکی از درس های مهم آن اقامه نماز اول وقت می باشد پس هرچه ایمان ما به خدا بیشتر باشد غیر خدا کوچکتر و فقیرتر خواهد بود

حجت الاسلام قرائتی تأکید کرد: پی‌ش‌نمازهایی که در منطقه حضور دارند باید در مدارس به اقامه نماز بپردازند.

او با اشاره به اثر تبلیغ چهره به چهره گفت: برای مثال در مدارس مدیر از دانش آموزان بپرسد مشکل چیست که نماز ن‌میخوانی و ریشه‌یابی کند تا بتواند راه حل آنرا پیدا کند.

قرائتی ادامه داد: ما باید فکر کنیم چه کنیم که نسل ما نمازخوان شود؟ با بودن در عصر تکنولوژی کار سخت شده ولی اجر آن نیز بیشتر است اگر بخواهیم نسل نو نماز بخواند باید خودمان پیش قدم باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار