با حضور استاندار قزوین؛

زنگ ایمنی در قزوین به صدا در آمد

قزوین (پانا) - آیین نمادین زنگ ایمنی و زلزله با حضور مدیران استانی در مدرسه دخترانه نرگس شاهد و مدرسه پسرانه صدرا 2 قزوین برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۱۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
زنگ ایمنی در قزوین به صدا در آمد

آیین نمادین زنگ ایمنی و زلزله با حضور مدیران استانی در مدرسه دخترانه نرگس شاهد با حضور استاندار قزوین، مدیرکل آموزش و پرورش استان و در مدرسه پسرانه صدرا 2 با حضور فرماندار قزوین، مدیران ناحیه یک و دو آموزش و پرورش و جمعی از مدیران ستادی برگزار شد.

در این مراسم پس از زنگ زلزله، دانش آموزان در مکان های ایمن پناه گرفتند و هر یک از آن ها یک وظیفه خاصی را در حین مانور بر عهده داشت.

در کنار دانش آموزان نیروهای اورژانس، آتش نشانی، هلال احمر، آب و فاضلاب و مدیریت بحران حضور داشتند و عملیات های نمادین در هنگام وقوع بلایای طبیعی را اجرا کردند.

خیراله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم با تأکید بر لزوم ارائه آموزش های لازم برای مدیریت بحران در بلایای طبیعی به دانش آموزان استان، گفت: اینکه دانش آموزان در مانورهای اینچنینی حضور پیدا می کنند و آموزش های لازم را فرا می گیرند؛ قطعا موجب می شود در هنگام زلزله کم ترین آسیب را ما در مدارش شاهد باشیم و این برای ما ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه مدرسه درمانگاه دردها است، اظهار کرد: اگر می خواهیم جامعه ای خوب داشته باشیم باید گام اول را از مدرسه آغاز کنیم و هرچه مدارس و آموزش های ما کیفی تر شوند، جامعه ما نیز شرایط بهتری خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار