نمایش ویژه انیمیشن‌های کانون در سی‌امین جشنواره کودکان کلن

تهران (پانا) - هفت پویانمایی کوتاه کانون پرورش فکری در سی‌امین جشنواره فیلم کودکان کلن آلمان به نمایش درآمد.

کد مطلب: ۹۷۱۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد
نمایش ویژه انیمیشن‌های کانون در سی‌امین جشنواره کودکان کلن

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، پیش از این فیلم‌های کانون در ششمین جشنواره فیلم‌های ایرانی کلن به نمایش گذاشته شده بود و این آثار مورد توجه دست‌اندرکاران جشنواره فیلم کلن نیز قرار گرفت.
در این میان از بین ۱۲ اثر پیشنهاد شده به جشنواره هفت عنوان از پویانمایی کانون برای نمایش در این رویداد هنری انتخاب و به نمایش گذاشته شد.
هفت انیمیشن کوتاه شامل «سیاه و سفید» به کارگردانی محمدعلی سلیمانزاده، «سایه‌ای‌که نور شد» به کارگردانی نازنین سبحان‌سربندی، «ماه من ماه ما» به کارگردانی محمد ناصری، «بزغاله‌های ابری» به کارگردانی حمید کریمیان، «من یک برادر داشتم» به کارگردانی ناهید شمس‌دوست، مجموعه شش قسمتی «قصه‌های یک خطی» به کارگردانی بهزاد فراهت، «مو مو» به کارگردانی هادی طبسی و رسول تخت‌زرین در سینما «سین نوا» شهر کلن در نوامبر برای کودکان و نوجوانان و خانواده‌هایشان به نمایش درآمد.
جشنواره فیلم کودکان کلن بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین جشنواره فیلم کودک و نوجوان آلمان به شمار می‌رود که در سال ۱۹۸۹ تاسیس شده است و دارای یک بخش رقابتی، یک بخش خاص و یک بخش موضوعی است که فیلم‌های کانون در بخش موضوعی به نمایش درآمد.
فیلم‌های منتخب جشنواره در زمان برگزاری در چهار سینما و ۱۳ سازمان تربیتی آموزشی دیگر آلمان هم به نمایش درآمدند.
سی‌امین جشنواره کودکان کلن نوامبر ۲۰۱۹ (آذر ۱۳۹۸) در شهر کلن کشور آلمان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار