دومین دوره انتخابات مجمع سازمان های مرد م نهاد جوانان استان بوشهر برگزار شد

دشتستان،بوشهر(پانا)_ دومین دوره انتخابات مجمع سازمان های مرد م نهاد جوانان استان بوشهر صبح روز 3 آذرماه با حضوربهروز یانفرد مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر ، ماکویی کارشناس طرح ها و برنامه های سمن های جوانان وزارت ورزش و جوانان، اکبری نماینده استانداری بوشهر، دهجان معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان و نمایندگان سازمان های مردم نهاد استان برگزارشد.

کد مطلب: ۹۷۱۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
دومین دوره انتخابات مجمع سازمان های مرد م نهاد جوانان استان بوشهر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان بوشهر : مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: در دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به حضور موثر جوانان شده و در این امر با عنایت استاندار بوشهر در پست های مدیریتی استان از جوانان نیز استفاده شده است.

احمد بهروزیان فرد افزود: تمامی خانه های جوانان پیش از این در اختیار حوزه جوانان نبود که با تلاش انجام شده تمامی خانه های جوانان در شهرستان های استان در اختیار جوانان قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: در تمای شهرستان های استان در سال گذشته خانه جوانان احداث شده و در نظر داریم با تامین اعتبارات لازم خانه جوانی نیز هرچه زودتر در مرکز استان احداث کنیم.
بهروزیان فرد یاد آور شد: هم اکنون 30 سمن در استان بوشهر به ثبت رسیده اند و تا پایان سال نیز این سمن ها افزایش خواهند یافت.

بهروزیان فرد افزود: اعضای مجمع سازمان های مردم نهاد مطالبه گری را سر لوحه کار خود قرار دهند ودر این زمینه مطالبات جوانان استان را از مدیران استانی و در سطح ملی از حوزه جوانان وزارت ورزش و جوانان پیگیری کنند.

در این آیین 20 سمن فعال جوانان حضور داشتند که از بین 11 نفر کاندیدای اعضای مجمع در پایان سعید اسماعیلی کانون توسعه گران از دشتستان با 33 رای ، محمدحسن کاکی زاده از کانون معماران نو اندیش جنوب از بوشهر با 29 رای ، روح الله سلیمی فر از کانون همیاران جوان کار آفرین از دشتستان با 27 رای ، نجمه رویین تن کانون پژوهشگران جوان از دشتستان با 25 رای ، فردین محمدی کانون توسعه گران از دشتستان با 24 رای ، محمد حیاتی کانون همیاران جوان دشتستان با 23 رای و حجت اله بهره ور انجمن پویندکان علم نوین از دشتستان با 21 رای به عنوان اعضای اصلی و مدینه درویشی کانون افق فردای دانش از تنگستان با 13 رای بعنوان عضو علی البدال انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار