مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در مراسم معارفه کارشناس اسناد و دبیرخانه محرمانه:

حوزه حراست حساس و مهم است، در این راه ثابت قدم باشید و مصمم عمل کنید

زنجان (پانا) - با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و رئیس اداره حراست ، خانم صفریان به عنوان کارشناس جدید اسناد و دبیرخانه محرمانه معرفی شدند.

کد مطلب: ۹۷۱۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
حوزه حراست حساس و مهم است، در این راه ثابت قدم باشید و مصمم عمل کنید

مدیر کل آموزش و پرورش در مراسم معارفه کارشناس اسناد و دبیرخانه محرمانه اداره کل آموزش و پرورش استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای سرافراز انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و آرزوی طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و توفیق برای خدمتگزاران صدیق جمهوری اسلامی ایران و تبریک هفته بسیج، با اشاره به اینکه حوزه حراست هم حساس ومهم است به همکاران اداره حراست تاکید کرد: در انجام وظایف محوله ضمن عمل به تکلیف شرعی و قانونی در این راه، ثابت قدم باشند.

وی با اشاره به این که حساسیت دبیرخانه محرمانه بسیار بالا است و آبروی افراد مطرح است، از کارشناس جدید اسناد و دبیرخانه محرمانه خواست در انجام وظایف به مسائل اداری و سازمانی توجه نماید و به صورت فراجناحی و با صداقت، به تکلیف شرعی و قانونی خود عمل کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان با اشاره به مظلومیت نیروهای حراستی بیان داشت: کار حراست سخت و سنگین است و کار کردن در این حوزه سینه فراغ و صبر مضاعف می خواهد.

شایان ذکر است در این مراسم خانم زینب صفریان به عنوان کارشناس جدید اسناد و دبیرخانه محرمانه اداره حراست آموزش و پرورش استان معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار