معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان منصوب شد

زنجان (پانا) - طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان، فرحناز فتحی به عنوان معاون سواد آموزی این اداره معرفی و منصوب شد .

کد مطلب: ۹۷۱۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان منصوب شد

ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در آیین تکریم و معرفی معاون سواد آموزی استان با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت این ایام مبارک اظهار داشت: روحیه و فرهنگ بسیجی به عنوان یک سرمایه معنوی بزرگی است که توسط امام راحل (ره) ایجاد شد و امیدواریم خداوند به همه ما توفیق عنایت فرمایید تا در قامت یک بسیجی، جزو سربازان و یاران امام زمان (عج) باشیم.

وی در ادامه با اشاره به این نکته که " مسئولیت " در جامعه دینی یک امانت است و این از نگرش ها اعتقادی و بنیادی ماست ابراز داشت: بر این اساس، مدیران و مسئولان باید چنان تلاش و همتی از خود نشان دهند که زینت انقلاب اسلامی بوده و مردم از خدمات انجام شده رضایت خاطر داشته باشند.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت به ویژگی های خاص حوزه سواد آموزی اشاره نموده تصریح کرد : سواد آموزی به لحاظ نوع کارش، منشا تولدش، انتظارات مردم و نیز مطالبه ای که حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از این حوزه داشتند ویژه است و ضرورت دارد که در این حوزه برنامه مندی، روحیه انقلابی، همگرایی، وحدت، اعتماد و دوستی بیش از پیش نمایان باشد.

وی ادامه داد: بر این اساس امیدواریم با شناخت که از تجارب، پشتکار، جدیت و روحیه پرکاری که سرکار خانم فتحی دارند و نیز با حمایت ها و یاری سایر معاونت‌ها و کارشناسان شاهد ارتقا و پیشرفت روز افزون آموزش و پرورش استان در حوزه سواد آموزی باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به شاخص های موثر در انتصاب و بکارگیری نیرو ها خاطر نشان کرد: داشتن صداقت، نیت خیر، تحمل و پشتکار، تلاش برای رضای خدا و خدمت به مردم و همت مضاعف برای ارتقای سیستم و عزت آموزش و پرورش جزو اولویت‌های ما در انتخاب نیرو هاست که امیدواریم با پیروی از رهمنود های مقام معظم رهبری و در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید که تاکید ویژه ای بر استفاده از بانوان در مصدر امور مدیریتی دارند، موفق و سربلند باشیم.

رفیعی در پایان ضمن تقدیر از زحمات هادی احمدنیا و داود بهرامی در زمان تصدی پست معاونت و سرپرستی این حوزه، با اعطای حکم معاونت سواد آموزی استان را به فرحناز فتحی اظهار امیدواری کرد: با همت وی و دست اندارکاران این حوزه به زودی شاهد جشن ریشه کنی بی سوادی در سراسر استان باشیم.

در این مراسم، داود بهرامی سرپرست معاونت سواد آموزی استان در سخنانی با اشاره به فعالیت انجام گرفته در زمان تصدی سرپرستی این معاونت و آرزوی توفیق برای مجموعه معاون سواد آموزی، از حسن اعتماد مدیر کل آموزش و پرورش استان تقدیر وتشکر کرد.

در ادامه فرحناز فتحی معاون سواد آموزی استان نیز با تقدیر از نگاه پیشرو و اعتماد مدیرکل آموزش و پرورش استان به بانوان در عرصه های مدیریتی اظهار داشت: ضمن قدردانی از زحمات معاونین و تمامی دست اندرکاران حوزه معاونت سواد آموزی در سنوات گذشته، امیدوارم با استفاده از ظرفیت مسئولین استانی، حمایت‌ها و راهنمایی های ارزشمند مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان و مجموعه روسای ادارات و کارشناسان بتوانیم گامی‌های موثری در این حوزه برداشته و سواد آموزی را به عنوان یک دغدغه و مطالبه اجتماعی در سطح جامعه مطرح نموده ودر جرای برنامه ها واقدامات پیش بینی شده موفق باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار