بازدید معاون پرورشی شهر تهران از مدارس منطقه 8 تهران

تهران (پانا)- عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران به اتفاق کارشناسان حوزه پرورشی و مشاوره از مدارس و منطقه 8 تهران بازدید نمود.

کد مطلب: ۹۷۱۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون پرورشی شهر تهران از مدارس منطقه 8 تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران، در این بازدید ابتدا معاون پرورشی از کلیه واحدهای حوزه پرورشی منطقه بازدید و از خدمات ارزنده آنان تشکر و قدردانی نمود. سپس کریمی به مدارس منطقه سرکشی نمود و در جریان فعالیتهای پرورشی و مشاوره مدارس قرار گرفت.

کریمی افزود: باید تلاش کنیم میزان بازدیدهای خود را افزایش دهیم و فاصله ها را تا می توانیم کاهش دهیم. کریمی در جمع دانش آموزان پایه نهم اعلام کرد: باید تلاش کنید انتخاب رشته ای عالمانه و آگاهانه داشته و بر اساس علایق و سلایق و توانمندی خود رشته مورد نظر خود را افزایش دهید.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در ادامه گفت: آینده میهن اسلامی توسط اندیشه و دستان توانمند شما اداره خواهد شد لذا تا می توانیدآگاهیهای خود را با مطالعه افزایش دهید و انسانهای تک بُعدی نباشید و رشد متوازن و متعادلی داشته باشید و به سند تحول اشاره کرد که به انسانهای چندبُعدی و چندساحتی اشاره دارد. کریمی به دانش آموزان اعلام کرد؛ تا می توانید مهارتهای فنی و زندگی را در خود گسترش دهید تا بتوانید آرامش را با تمام وجود احساس کنید.

کریمی در بازدید از مدارس منطقه 8 خطاب به مشاورین و مربیان اعلام کرد؛ باید فضایی شاداب و با نشاطبا تکیه بر ارزشها و هنجارهای اسلامی برای نوجوانان طراحی کنیم. یکی از راهکارها اردو و بازدید می باشد که باعث بهبود روابط فردی و اجتماعی می شود. همچنین باید شنونده خوبی برای صحبت های دانش آموزان باشیم تا بتوانیم انرژی مثبت برای آنان ایجاد کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران تشکیل کمیته های بحران را در کاهش آسیب های اجتماعی متذکر شد و تشکیل مشاوره های گروهی و آگاهی سازی در زمینه های تحصیلی و رفتاری را برای دانش آموزان، خانواده ها و ... یادآور شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار