رئیس سازمان نوسازی مدارس: ۱۷۵ کلاس درس در سیستان‌وبلوچستان در حال ساخت است

با دریافت مصوبه هیات دولت، در سیستان و بلوچستان در یک دوره ۲ ساله وسایل سرمایشی و گرمایشی استانداردسازی می‌شود

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور خبر داد 175کلاس درس با مشارکت سیستان و بلوچستان ‌و استان‌های معین  فارس، تهران و خراسان رضوی در سیستان و بلوچستان در حال ساخت است.

کد مطلب: ۹۷۱۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان نوسازی مدارس: ۱۷۵ کلاس درس در سیستان‌وبلوچستان در حال ساخت است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، مهرالله رخشانی‌مهر در نشست هم‌اندیشی با مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش قطب ایرانشهر گفت: «۱۷۵ کلاس درس با مشارکت سیستان و بلوچستان ‌و استان‌های معین فارس، تهران و خراسان رضوی در سیستان و بلوچستان در حال ساخت است که ظرفیت بسیار خوبی ایجاد خواهد شد. در اعتبارات ملی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور سعی شده با توجه به محرومیت و عدم توسعه یافتگی در حوزه ساخت و ساز فضاها، سیستان و بلوچستان به صورت ویژه دیده شود. از محل اعتبارات موجود با تلاش مضاعف سعی داریم پروژه‌های نیمه‌تمام را به پایان برسانیم و تحویل دانش‌آموزان شود.»

او افزود: «۳۳۰ میلیارد تومان اعتبار ساخت به اضافه ۶۷ میلیارد تومان اعتبار وسایل سرمایشی و گرمایشی با رشد ۳۰ درصدی در سیستان و بلوچستان تحقق یافته است. با دریافت مصوبه هیات دولت، در سیستان و بلوچستان در یک دوره ۲ ساله وسایل سرمایشی و گرمایشی استانداردسازی می‌شود.»

رئیس سازمان نوسازی مدارس ادامه داد: «موضوع تجهیز مدارس شبانه‌روزی به امکانات لازم و جایگزین کردن تجهیزات فرسوده در دستور کار این سازمان قرار دارد. تجهیز هنرستان‌ها به امکانات کارگاهی و ایجاد هنرستان تخصصی و فنی در هر شهرستان ضرورت دارد و یکی از اولویت‌های مهم و در دست اقدام خواهد بود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار