امام جمعه تبریز:

بسیج سرمایه اجتماعی بزرگ و قابل اعتماد

تبریز (پانا) - حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در مراسم حماسه اقتدار وپایداری امنیت با سرمایه اجتماعی بسیج شکوه پایداری بسیجیان تبریز افزود: بسیج سرمایه اجتماعی بزرگ و قابل اعتمادی است که نظام جمهوری اسلامی می تواند دکترین امنیت خود را بر پایه آن استوار سازد.

کد مطلب: ۹۷۱۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
بسیج سرمایه اجتماعی بزرگ و قابل اعتماد

وی با بیان اینکه بسیج در تمام مراحل حضور عاشقانه و مومنانه دارد ادامه داد: بسیج مظهر عظمت ملت و نیروی کارآمد درونی کشور است.
امام جمعه تبریز افزود: اگر حضور بسیج در دوران دفاع مقدس نبود امروز سرنوشت کشور معلوم نبود.
وی گفت: بسیجیان با اخلاص کامل و ایمان، عمل و بصیرت کامل در میدان های سخت حضور دارند.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم شکل گیری بسیج را بر پایه ایدئولوژی انقلابی با بنیاد و توسعه اسلامی دانست و ادامه داد: بسیج متعالی‌تر از آن است که درگیر اختلافات جناحی باشد، بلکه این نهاد مقدس بر پایه آرمان و ارزش‌های اسلامی همه قومیت‌ها و جریانهای سیاسی را گرد هم جمع کرده و برای تحقق آرمان امام راحل و اهداف مقام معظم رهبری حرکت می کند.
نماینده ولی فقیه در استان به بیانات رهبر معظم انقلاب در موضوع بسیج گفت: بسیج نیروی مردمی است که ظرفیت اثرگذاری آن در امنیت ملی می‌تواند چشم انداز جدید را پیش روی مسئولان بگشاید و تلاش آنها را برای تحقق بسیج دهها میلیونی را فراهم آورد.
وی با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج باید برای تحقق گام دوم انقلاب پیشگام باشند گفت: گفتمان‌سازی کار کوتاه مدتی نیست بلکه حداقل میان مدت است و باید برنامه‌ریزی دقیقی صورت پذیرد.
حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نقش بسیج را در دانشگاه ها و مراکز علمی مهم ارزیابی کرد و افزود: بسیج باید در دانشگاه‌ها و در مراکز علمی و فرهنگی بیشتر نقش مولد داشته باشد و دستگاه‌ها و سازمان‌ها و دیگر نهادهای جامعه از آن بهره‌مند شوند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تقدیر از زمان شناسی و بصیرت مردم در پاسخ به نقشه های دشمنان گفت: افتخار آفرینی مردم تهران در میدان انقلاب و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب‌های اسلامی و امام عظیم‌الاشان و رهبر معظم انقلاب پیام بزرگی به بدخواهان نظام اسلامی داشت و دورد بر مردم آذربایجان و تبریز که پیشگام این جریان بودند و صف خود را قبل از هر شهر و استان با دشمنان، استکبار و اغتشاشگران جدا کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار