ربوشه: شاداب سازی مدارس در فرآیند یاددهی و یادگیری تاثیر مستقیم دارد

تهران (پانا) - ربوشه معاون آموزش ابتدایی اداره کل شهر تهران به اتفاق هیات همراه، از دبستان پسرانه قربانی مطلق یک واقع در منطقه 15بازدید کرد.

کد مطلب: ۹۷۱۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
ربوشه: شاداب سازی مدارس در فرآیند یاددهی و یادگیری تاثیر مستقیم دارد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرتهران، سعیدربوشه، معاون آموزش ابتدایی اداره کل شهر تهران به همراه احمدی، رئیس دوره های آموزشی و عابدی، معاون آموزش ابتدایی منطقه15 از دبستان پسرانه قربانی مطلق یک بازدید کرد.

معاون آموزش ابتدایی شهرتهران ضمن گرامیداشت هفته بسیج و آرزوی موفقیت برای دانش آموزان و معلمان، به بررسی مسائل و مشکلات این مدرسه و ارزیابی میدانی از اقدامات انجام شده پرداخت.

ربوشه با تاکید بر لزوم شاداب سازی محیط مدارس و ایجاد نشاط در بین معلمان و دانش آموزان اظهار داشت: شاداب سازی مدارس در فرآیند یاددهی و یادگیری تاثیر مستقیم دارد.

وی گفت: مدیران مدارس علاوه بر توجه به نظم و برنامه مداری، به معلمان نگاه مثبت و همدلانه داشته باشند تا آرامش بر فضای مدرسه حاکم باشد زیرا فرآیند تعلیم و تربیت بدون آرامش در فضای آموزشی اتفاق نخواهد افتاد.

همچنین معاون آموزش ابتدایی شهر تهران، دقایقی را با معلمان این واحد آموزشی به گفت و گو نشست و به سوالات آنان پیرامون مسائل تحصیلی و تربیتی پاسخ داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار