برگزاری مراسم معارفه مدیر آموزش و پروش منطقه۴

تهران (پانا)- آیین تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش منطقه 4،با حضور بهارلو، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی مدیر کل آموزش وپرورش شهر تهران،صافی، مشاور وزیر آموزش و پرورش، میرشفیعی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 2، زمان مدیر آموزش و پرورش منطقه 8، گراوند، مدیر آموزش و پرورش منطقه11، دلیلی، رییس مجمع خیرین ،رضایی فرمانده بسیج ناحیه کربلا ، جمعی از کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و اعضای شورای معاونین و مدیران مدارس منطقه 4 در سالن شهید پیچک این منطقه برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۷۱۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم معارفه مدیر آموزش و پروش منطقه۴

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران، محسنبهارلو در این مراسم ضمن تشکر از زحمات ناصری مدیر پیشین آموزش و پرورش منطقه 4اظهار کرد :همه ما در جایگاهی که قرار داریم قدر فرصت ها را بدانیم چرا که فرصت ها زود گذرهستند.می توان از فرصت ها بهره برد یا آن را از دست داد.

بهارلو ادامه داد: بزرگترین و با ارزش ترین سرمایه ،سرمایه انسانی است و ما که در حوزه آموزش و پرورش هستیم حافظ این سرمایه های ارزشمندیم و قطعا مدیریت بر این سرمایه ها مهم ترین مدیریت است. بهارلو تاکید کرد: زمانی قابلیت و توانمندی های مدیر یک منطقه به بار می نشیند که همه کنار هم باشیم.

هم چنین در این مراسم صافی، مشاور وزیر آموزش و پرورش خطاب به مدیران بیان کرد:خداوند را شاکریم که از بین تمامی نعمت هایش، نعمت معلمی را به ما عنایت کرد.مدیران در جایگاهی قرار دارند که نعمت رشد دادن انسان ها را دارند.پس شما مدیران عزیزاز تمامی امکانات و فرصت هایتان ، از هر امکانی و از هر فرصتی برای کشف استعدادها بهره ببرید.

وی افزود: معلمی عشق است و نگاه به صورت مدیران و معلمان نیز عبادت.چگونه زیستن ،چگونه احترام گذاشتن و چگونه اندیشیدن را در مدارس خود پرورش دهید.مدرسه فضای رشد است .تا می توانید در کشف استعدادها بکوشید چگونه انسان بودن را رواج دهید و دانش آموزان را به سمت کشف استعداد هدایت کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار