کولاکویچ ودومین سهمیه تیمی ایران

تهران (پانا) - محمدرضا داورزنی به عنوان رییس فدارسیون والیبال انتخاب شد ودر اولین مصاحبه خود با اصحاب رسانه گفت: با کولاکویچ تا المپیک 2020 توکیو ادامه خواهیم داد.

کد مطلب: ۹۷۱۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد
کولاکویچ ودومین سهمیه تیمی ایران

وی نخستین روز کاری خودش را به عنوان رئیس فدارسیون با جلسه با کادرفنی تیم ملی آغاز کرد ودر روز یکشنبه نخستین پس لرزه جلسه روز گذشته رضایی-اکبری وخوشخبر با داورزنی شنیده شد. تغییر در برنامه تیم ملی کولاکویچ زودتر از موعد مقرر شنبه به تهران می رسد وبه گفته اکبری 16 آذر اسامی ملی پوشان برای حضور در انتخابی المپیک اعلام می شود.
وی افزود: بنابر قوانین فدراسیون جهانی لژیونر ها 10 روز قبل از مسابقات به اردوی تیم ملی می آیند. فتاحی درگفتگو با مهر خبرداد تعطیلی زود هنگام لیگ برتر قطعی است وزمان قطعی تعطیلی لیگ پس از آمدن کولاکویچ به تهران مشخص خواهد شد.
تیم ملی والیبال ایران در دورمقدماتی این مسابقات در گروه A رقابت ها وبا تیم های چین تایپه-قزاقستان وچین میزبان هم گروه است ودر گروه B این رقابت ها تیم های کره جنوبی-استرلیا-قطر وهند حضور دارند.
تیم ملی در دورمقدماتی این رقابت ها 17 دی به مصاف چین تایپه می رود و 18 دی با قزاقستان دیدار خواهد کرد و19 دی به مصاف چین میزبان رقابت ها می رود.
این مسابقات از 17 تا 22 دی 98 به میزبانی شهر جیانگمن چین برگزار خواهد شد وقهرمان این رقابت به عنوان نماینده آسیا به المپیک 2020 توکیو که تابستان سال آینده برگزار خواهد شد صعود می کند.


*امیررضا همایون، خبرنگار دانش آموز پانا در منطقه 3

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار