بهابادیها یک بار دیگر خروشیدند

بهاباد (پانا) مردم بصیر، آگاه و ولایتمدار بهاباد با سردادن شعارهای مرگ بر آشوبگر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و... امروز راهپیمایی کردند تا با اعلام برائت از اغتشاشگران انزجارشان را از اقدامات اخیر آشوبگران اعلام و از امنیت و اقتدار کشور حمایت کنند.

کد مطلب: ۹۷۱۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
بهابادیها یک بار دیگر خروشیدند

مردم ولایتمدار شهرستان بهاباد پیش از ظهر دوشنبه با حضور در پاسخ به توطئه‌های دشمنان و آشوبگران با راهپیمایی در حمایت از «اقتدار و امنیت کشور» صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده و حامیان استکباری آنان را ناامید کردند.

شرکت ‌کنندگان در این راهپیمایی باشکوه با سر دادن شعارهایی «مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آمریکا» تأکید کردند که به هیچ عنوان با فتنه‌گران همراهی نمی‌کنند و تا پای جان بر سر عهد و پیمان خود در پشتیبانی از ولایت فقیه و دفاع از آرمان های انقلاب و نظام ایستاده‌اند و در این راه لحظه‌ای عقب‌نشینی نخواهند کرد.

شرکت کنندگان در راهپیمایی که متشکل از گروه‌های مختلف مردم و مسئولان بودند با سر دادن شعارهایی بار دیگر با ولایت تجدید میثاق بستند و خشم و انزجار خود را از اقدام‌های اغتشاشگران اعلام کردند.

راهپیمایان با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل و مرگ بر فتنه‌گر اغتشاشات اخیر کشور را محکوم کردند.

راهپیمائی مردم بهاباد از مقابل مسجد انقلاب بهاباد شروع وطی مسیر خیابان امام خمینی ره به طرغ مسجد جامع با شکوه خاصی برگزارشد .

انتهای پیام /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار