میرشفیعی: فضاهای مطلوب را به سمت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش هدایت کنیم

تهران (پانا) - جلسه مدیران هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش آموزش و پرورش منطقه با حضور هوشنگ میرشفیعی، مدیر آموزش و پرورش منطقه۲ برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۷۱۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
میرشفیعی: فضاهای مطلوب را به سمت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش هدایت کنیم

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 2 شهر تهران، مدیر آموزش وپرورش منطقه۲ درجمع مدیران هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش گفت: با استناد به مفاد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، دو محور اساسی فعالیت های حوزه معاونت آموزش متوسطه، ارتقای کیفیت و موقعیت شناسی است.

میرشفیعی، یکی از ویژگی های مهم مدیر را تشخیص درست و به موقع دانسته و خروج از حالت رکود و سکون را موجب تحرک و جدیت بیشتر در پیش بینی و طراحی مسائل آینده ی هنرستان ها دانست.

وی افزود: تمام تلاش ما بر این باشد که با فراهم کردن شرایط ، امکانات و فضای مناسب و مطلوب بهترین های مدارس را به سمت هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش هدایت کنیم به گونه ای که بتوانیم به لحاظ شاخص توزیع جمعیت دانش آموزی به عدد مطلوب در این شاخه دست بیابیم.

همچنین مدیر آموزش و پرورش منطقه۲ تأکید کرد، مدیران هنرستان ها باید با ایجاد انگیزه و تشویق هنرجویان خود و غنی سازی فضاهای آموزشی موجود، سرانه ی مطالعه ی دانش آموزان را ارتقا دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار