با امضای تفاهم‌نامه دوجانبه انجام می‌شود

آموزش تیراندازی به 200هزار دانش‌آموز

تهران (پانا) - تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش‌ و پرورش و فدراسیون تیراندازی برای ایجاد یک ائتلاف ملی در زمینه استعدادیابی و اهداف بلند رشته تیراندازی امضا شد.

کد مطلب: ۹۷۱۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش تیراندازی به 200هزار دانش‌آموز

به گزارش روابط‌ عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، صبح امروز تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش‌ و پرورش و فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی با ایجاد یک ائتلاف ملی در زمینه تحول در ورزش تیراندازی با استفاده ظرفیت کانون‌های ورزشی درون و برون مدرسه‌ای وزارت آموزش و پرورش و سایت‌های تحت پوشش رقابت‌های فدراسیون تیراندازی، میان فریبرز حمیدی و علی دادگر امضا شد. فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور مراحل انجام این تفاهم‌نامه را با فدراسیون تیراندازی به پیش خواهد برد.

در این تفاهم‌نامه با اشاره به ظرفیت 33 هزار معلم متخصص درس تربیت‌بدنی در سراسر کشور، آموزش تیراندازی به حدود 200 هزار نفر دانش‌آموز در گام اول انجام خواهد شد که شناسایی نخبگان آن از سوی معلمان ورزش آموزش‌دیده و انتخاب برگزیدگان در خلال مسابقات و معرفی به پایگاه‌های استعدادیابی فدراسیون تیراندازی مراحل بعدی در فاز اول خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار