حسینی: لزوم رعایت اصل بی طرفی از سوی مجریان انتخابات

تهران (پانا) - جلسه شورای معاونین منطقه۱۵ با حضور سیدولی حسینی، مدیر آموزش و پرورش منطقه و اعضای شورای معاونین با موضوع بررسی مسائل آموزشی و پرورشی مدارس، در دفتر مدیریت تشکیل شد.

کد مطلب: ۹۷۱۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
حسینی: لزوم رعایت اصل بی طرفی از سوی مجریان انتخابات

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش۱۵، حسینی مدیر آموزش و پرورش منطقه ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج از بازوان اصلی در حفظ نظام و فعالان همیشه در خط مقدم است و درتمام کارها و برنامه های انقلابی حضور فعال داشته مانند حضور فعال آنها در اغتشاشات اخیر که با تلاش خود طرح توطئه دشمنان نظام را خنثی کردند. و امروز 4 آذر ماه نیز با حضور همیشگی خود و همه آحاد مردم در راهپیمایی باردیگر بیعت خود را با رهبری و ولایت اعلام می نمائیم.

وی در ادامه با اشاره به آغاز آموزش مدرسان انتخاباتی در روز سه شنبه 5 آذر ماه اذعان داشت: یکی از وظایف مهم ما این است که بسترهای لازم را فراهم کنیم تا مانند دوره‌های گذشته شاهد برگزاری یک انتخابات شکوهمند باشیم لذا لزوم رعایت اصل بی طرفی از سوی مجریان انتخابات و تشویق مردم برای حضور در انتخابات را تاکید کرد.

حسینی در ادامه از طرح مبین، طرح توسعه و ترویج فرهنگ نماز در مدارس غیردولتی از نهم آذر ماه به مدت دو روز خبر داد و همچنین درخصوص بارگذاری برنامه عملیاتی سند تحول توسط مدارس در سامانه نظارت ، دوره های ارزشیابی توصیفی در مقطع ابتدایی توضیحاتی بیان نمود.

شایان ذکر است در این جلسه خواجه زاد ضمن تبریک هفته بسیج از آزمون ضمن خدمت فرهنگیان به صورت آنلاین و درسامانه تست سنتر خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار