آیت الله ناصری در راهپیمایی حامیان اقتدار و امنیت کشور:

استکبار هیچگاه دلسوز ملت ایران نبوده است

یزد(پانا)-نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: ما همیشه باید تابع محض ولایت باشیم چرا که در طول سال‌های گذشته در برابر حجم عمده فتنه‌ها و توطئه‌ها ، تنها با تصمیمات و هدایت‌های رهبری انقلاب به پیروزی رسیدیم.

کد مطلب: ۹۷۱۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد
استکبار هیچگاه دلسوز ملت ایران نبوده است

امام جمعه یزد و نماینده ولی فقیه در استان در راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت که صبح امروز برگزار شد، از دین محوری، رهبری و مردم به عنوان سه اصل مهم در انقلاب یاد کرد و گفت: احیای مرام امام حسین (ع) و پاسخ به هل من ناصر آن حضرت ، از اقدامات بسیار زیادی است که حضرت امام خمینی (ره) بر اساس این سه اصل انقلاب را ایجاد کردند.
آیت الله ناصری با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) با بیدار کردن مردم و تقویت هویت دینی آن‌ها ، دوران طاغوت را به پایان رساندند، افزود: رهبری حرکت دهنده این جمعیت و برنامه‌ریزی برای مقابله و چگونگی برخورد با دشمنان انقلاب اسلامی است.
وی گفت : شرف ، عزت ، حرکت موجود و هر آنچه که امروز ما در کشور داریم ، به وسیله رهبری‌های داهیانه حضرت امام و بصیرت‌دهی به مردم و پس از آن حضرت، هدایت‌های مقام معظم رهبری در طول ۳۰ سال گذشته بوده است.
امام جمعه یزد ، تدابیر رهبر معظم انقلاب را عامل ناکامی همه فتنه‌ها و توطئه‌های علیه انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: دشمن در طول سال‌های گذشته هر اقدامی که توانست علیه ایران انجام داد، اما مقام معظم رهبری همه دشمنان را به معنای واقعی کلمه از ضربه زدن به انقلاب ناامید کرد.
وی اظهار داشت: امروز در محاصره کشور‌های مختلف مستکبر جهان قرار داریم و فشار‌های اقتصادی بسیاری به این کشور وارد می‌آید که مردم هم از این موضوع در سختی‌های زیادی هم افتاده‌اند.
آیت الله ناصری مسئولان را به تلاش برای حل این مشکلات فراخواند و گفت: با این وجود همه ما باید بدانیم که اگر تلاش کنیم می‌توانیم در تمام عرصه‌ها روی پای خود بایستیم و خود را به گونه‌ای تقویت کنیم که هیچ زمانی فشار دشمنان نتواند بر روی ما اثرگذاری داشته باشند.
نماینده، ولی فقیه در استان ، با بیان اینکه استکبار هیچ زمانی برای ملت ایران دلسوزی نکرده و نمی‌کند، افزود : در دوران طاغوت این کشور به صورت کامل در دست آمریکا و انگلیس بود، پس چرا آن زمانی که تمام منابع ایران را به راحتی به تاراج می‌بردند مردم ایران در فقر و سختی بودند؛ امروز هم هرچه که از دلسوزی برای مردم می‌گوید دروغ‌هایی است که امید دارد شاید از طریق آن بتواند دوباره به منابع عظیم این ملت دست پیدا کند.
وی خواستار تقویت سه اصل انقلاب از سوی مسئولان و همچنین تقویت دین مداری توسط مردم شد و افزود: پیروی و پشتیبانی از ولایت فقیه از مسائل بسیار مهم است ، ما هیچ زمانی نباید به فکرمان بیفتد ، که چرا رهبری در فلان موضوع این تصمیم را گرفتند، ما همیشه باید تابع محض ولایت باشیم چرا که در طول سال‌های گذشته در برابر حجم عمده فتنه‌ها و توطئه‌ها، تنها با تصمیمات و هدایت‌های رهبری انقلاب به پیروزی رسیدیم.
امام جمعه یزد افزود: دشمن هر روز در حال توطئه است و متاسفانه عده‌ای ناآگاه و یا معاند حرف دشمن را گوش کرده و با برنامه‌های آن‌ها همراه می‌شوند و در برخی عرصه‌ها شاهد آشوب‌هایی هستیم که به جان و مال مردم خسارت وارد می‌کنند.
آیت الله ناصری نسبت به سستی مسئولان در زمان سختی و معیشت مردم هشدار داد و گفت: مردم و مسئولان باید در کنار همدیگر باشند و در دینداری یکدیگر کمک حال هم باشند و زمینه رشد و تقویت اقتصادی، دینی، فرهنگی کشور را فراهم کنند و از دعوا‌های حزبی و سیاسی به کلی پرهیز کنند.
وی با انتقاد از بیان دروغ‌های دشمن توسط برخی افراد به اصطلاح روشنفکر تصریح کرد: چرا این افراد و برخی اساتید دانشگاه به جای اینکه جوانان را در راستای تقویت انقلاب هدایت کنند به تفرقه افکنی مشغول هستند؟
وی تأکید کرد: که اگر ما چند سال دیگر سختی‌ها را تحمیل کنیم، به سطحی از خودکفایی علمی، اقتصادی می‌رسیم که هیچ کشوری در جهان نتواند کوچکترین خسارتی به ما وارد کند.
آیت الله ناصری همچنین از قوه قضاییه خواست مسیر مبارزه با فساد و مفسدان اقتصادی را با جدیت هر چه بیشتر دنبال کرده و ریشه فساد در اقتصاد کشور را بخشکاند.

خبرگزاری صداوسیما

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار