رئیسی: هرچه زودتر بازداشتی‌های اخیر تعیین تکلیف شوند

تهران (پانا) - رئیس قوه قضائیه گفت باید تلاش شود هر چه زودتر وضع بازداشتی‌های اتفاقات اخیر تعیین تکلیف شود.

کد مطلب: ۹۷۰۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
رئیسی: هرچه زودتر بازداشتی‌های اخیر تعیین تکلیف شوند

به گزارش قوه قضاییه، سیدابراهیم رئیسی در جلسه امروز با مسئولان قضایی گفت: در مسائل و اغتشاشات اخیر، حضور مردم و بسیجیان در ارتباط با ایجاد امنیت و آرامش نقش ارزشمند و بی‌بدیلی بود که باید از آنها تقدیر کرد. تفکر بسیجی، باید تفکر غالب در همه حوزه‌ها و مدیریت‌ها باشد و اگر امروز امنیتی در کشور داریم، مرهون تفکر بسیجی است و اگر امنیتی در منطقه وجود دارد، مرهون اندیشه و تفکر بسیجی است.

رئیسی افزود: ما در دستگاه قضایی باید روز به روز تفکر بسیجی را توسعه دهیم و همه سطوح در دستگاه قضایی باید با تفکر و اندیشه بسیجی کار را دنبال کنند. هرچه مسئولیت برتر و بالاتر است؛ باید اندیشه بسیجی بیشتر رشد داشته باشد. باید تلاش شود هر چه زودتر وضعیت بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر تعیین تکلیف شود.

وی افزود: مسئولانی که در مرکز، کار مدیریتی انجام می‌دهند،در این خصوص کار خود را دنبال و پیگیری کنند چرا که شرط موفقیت، پیگیری علی‌الدوام است و نباید پیگیری‌ها قطع شود. هر چه زودتر باید تکلیف این بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر تعیین تکلیف و وضع آنها مشخص شود و کسانی که تقصیر کمتری دارند برایشان تصمیم‌گیری شود و آنانی که موجب ناامنی شده‌اند و اغتشاش کرده‌اند نیز وضع‌شان باید مشخص شود و در دادگاه به جرم آنها رسیدگی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار