جلسه هماهنگی مانور زلزله در ناحیه یک ری برگزار شد

شهرری(پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری گفت: جلسه هماهنگی مانورسراسری زلزله و ایمنی در ناحیه یک ری با هدف تبین و آموزش خود امدادی و دگرامدادی به دانش ‌آموزان در هنگام وقوع زلزله برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۰۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی مانور زلزله در ناحیه یک ری برگزار شد

رحمت اله قاسمی پور در ادامه به مواردی از آموزشها اشاره کرد و گفت: این مانور با آموزش مهارت‌هایی چون پناه گیری ایمن، خروج ایمن، پناهگیری، تخلیه و امداد و نجات و اسکان اضطراری هنگام وقوع زلزله فرضی در مدارس ناحیه یک ری همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورشناحیه‌یک‌ری یادآورشد: پس از برگزاری مانور زلزله، گروهی متشکل از کارشناسان نقاط قوت و ضعف را ارزیابی می‌کند تا در سال های بعد به صورت تخصصی تر برگزار شود.

قاسمی پور با بیان این که حوادث طبیعی هیچگاه خبر نمی کند،‌‌اظهارکرد: راه جلوگیری از هرگونه خطا در هنگام بروز حوادث طبیعی یکی از مهمترین و ضروری ترین آموزش ها برای دانش‌آموزان است.

او تاکید کرد: مدارس نیروهای جوان و آینده سازان کشور را تشکیل می دهند و دانش‌آموزان به عنوان یک سفیر می توانند آموختههایخود را درون خانواده و جامعه انتقال دهند.

قاسمی پور در پایان گفت: آمادگی دانش‌آموزان، آموزش، مهارت افزایی، کار تیمی و برگزاری مانور‌ها در‌سطح مدارس بسیار مهم است .

/خبرنگار:عاطفه طامه/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار