در گفت‌وگو با پانا

علیرضا مرزبان: برکناری ویلموتس گل به خودی فدراسیون فوتبال است

حضور برانکو تیم ملی را به حاشیه می‌برد

تهران (پانا) – مربی سابق پرسپولیس از کارشناسانی است که مخالف پایان همکاری فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس است، او معتقد است در وضعیت فعلی برکناری این سرمربی بلژیکی گل به خودی از سوی فدراسیون فوتبال است زیرا انتخاب این مربی اصرار خود فدراسیون بوده است.

کد مطلب: ۹۷۰۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
علیرضا مرزبان: برکناری ویلموتس گل به خودی فدراسیون فوتبال است

علیرضا مرزبان در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره شایعه جدایی مارک ویلموتس از تیم ملی فوتبال ایران گفت: «به نظرم در شرایط فعلی جدا شدن ویلموتس کار درستی نیست. ویلموتس انتخاب خود فدراسیون است و برکناری‌اش در این موقعیت در واقع به نوعی گل به خودی است. زمانی که ویلموتس برای تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شد، خیلی از اهالی فوتبال معتقد بودند او نمی‌تواند به فوتبال ایران کمک کند چرا که در چند سال گذشته کارنامه موفقی نداشته است، اما فدراسیون اصرار داشت تا او هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد.»

مربی سابق پرسپولیس ادامه داد: «به نظرم در شرایط فعلی تغییر در رأس کادر فنی تیم ملی برای خود فدراسیون صورت خوشی ندارد. البته که ویلموتس هم در به وجود آوردن این اتفاقات خیلی نقش داشت. او در موقعیت حساس تیم را به حال خود رها کرد و به دنبال حق و حقوقش بود؛ البته حق هم داشت به هر حال هر مربی انتظار دارد فدراسیون طبق تعهدات عمل کند اما باید مجموعه فدراسیون فوتبال و اطرافیان ویلموتس به خوبی وضعیت تحریم‌ها و نقل و انتقالات بانکی را برای او شرح می‌دادند.»

وی افزود: «همینطور که گفتم من در این شرایط صلاح نمی‌دانم که ویلموتس از تیم ملی برود چرا که بازیکنان متضرر می‌شوند و نباید کاری انجام دهیم که تیم ملی و بازیکنان ضربه بخورند. ما در دور رفت انتخابی جام جهانی مقابل تیم‌های ملی عراق و بحرین نتیجه را واگذار کردیم و کار برای صعود خیلی سخت شده است.»

سرمربی فصل گذشته نفت مسجد سلیمان ادامه داد: «بهتر است فدراسیون به فکر بازی تدارکاتی و بهتر کردن شرایط تیم ملی باشد تا اینکه سرمربی را تغییر دهد. در وضعیت فعلی رسیدن به مرحله بعدی انتخابی جام جهانی با این شکست‌ها سخت شده است و تیم ملی ایران در بازی‌های برگشت محکوم به پیروزی است‌ و بهتر است به این مسائل بیشتر توجه کنند.»

مرزبان در پایان درباره شایعه بازگشت برانکو به تیم ملی گفت: «من خیلی با این گزینه موافق نیستم. درست است که برانکو در پرسپولیس عملکرد خیلی خوبی داشت اما آمدنش در این شرایط باعث دلخوری هواداران استقلال می‌شود و تیم ملی به حاشیه می‌رود. بنابراین بهتر است فدراسیون به این گزینه حتی فکر هم نکند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار