فراخوان جشنواره فیلم «سلامت برای همه»سازمان ملل اعلام شد

تهران (پانا) - (مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد) - سازمان جهانی بهداشت (WHO) به مناسبت هفتاد و سومین مجمع جهانی بهداشت (18لغایت 23 مه 2020 برابر با 29 اردیبهشت لغایت 3 خرداد 1399) در ژنو میزبان نخستین جشنواره فیلم سلامت برای همه خواهد بود.

کد مطلب: ۹۷۰۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان جشنواره فیلم «سلامت برای همه»سازمان ملل اعلام شد

این جشنواره تلاش می‌کند تا قدرت قصه‌گویی را در دستان عموم مردم قرار دهد و به دنبال نشان دادن نقش افراد و جوامع به عنوان قهرمانان سلامت و رفاه است.

از علاقه‌مندان و فیلم‌سازان دعوت می‌شود تا آثار خود را در قالب ویدئویی کوتاه در یکی از دسته بندی های زیر تا تاریخ30 ژانویه 2020 برابر با 10 بهمن 1398 ارسال نمایند:

دسته بندی 1: گزارش‌های ویدئویی با موضوع داستان‌های با جنبه انسانی در مورد افراد یا گروه‌هایی که در زمینه یک چالش بهداشت محلی یا جهانی، ارائه راه‌حل‌ها یا ایجاد تغییر فعالیت می‌کنند (ویدئوهای 3 تا 8 دقیقه‌ای)

دسته بندی 2: پویا نمایی (انیمیشن) با موضوع توصیه‌ها، چالش‌ها یا راه‌حل‌های لازم برای دستیابی به سلامت برای همه یا آموزش مسائل بهداشتی (پویا نمایی های 1 تا 5 دقیقه‌ای)

دسته بندی 3: فیلم‌های با موضوع پرستاران و ماماها که واقعیت‌های روزانه کار آن‌ها یا تأثیر آن‌ها بر زندگی مردم را نمایش می‌دهد، در هر سبک روایت سمعی و بصری (ویدئوهای 3 تا 8 دقیقه‌ای). سازمان جهانی بهداشت 2020 را سال پرستار و ماما نام‌گذاری کرده است.

لطفا توجه داشته باشید تنها فیلم‌هایی قابل ارائه به جشنواره هستند که در بازه زمانی 1 ژانویه 2017 لغایت 30 ژانویه 2020 برابر با 12 دی 1395 تا 10 بهمن 1398 تهیه شده باشند.

کارکنان سازمان ملل متحد و خانواده درجه یک آن‌ها اجازه شرکت در این جشنواره را ندارند. همچنین فیلم‌هایی که با سرمایه‌گذاری کارگزاری های سازمان ملل متحد ساخته شده باشند به جشنواره راه نخواهند یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار