رئیس ستاد انتخابات استان قزوین خبر داد:

رصد فعالیت های نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس در فضای مجازی

قزوین (پانا) - رئیس ستاد انتخابات استان قزوین از رصد فعالیت های نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس در فضای مجازی خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۰۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
رصد فعالیت های نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس  در فضای مجازی

منوچهر حبیبی در جمع خبرنگاران با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بیش از ۲۰ هزار نفر در استان قزوین برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه را عهده دار خواهند بود .

وی با بیان اینکه تمام تلاش مجریان برگزاری انتخابات رعایت کامل قانون و امانتداری از آرای مردم است، گفت: تلاش می کنیم بسترهای لازم برای حضور حداکثری مردم و مشارکت پرشور مردم را فراهم کنیم .

معاون سیاسی استاندار اظهار داشت: از ورود همه گروه ها و جریان ها در انتخابات استقبال می کنیم زیرا حضور همگانی جریان های سیاسی موجب بالا رفتن مشارکت عمومی خواهد شد .

حبیبی تاکید کرد: پاشنه آشیل بیانیه گام دوم جوانگرایی و اعتماد به جوانان است و پیش ببینی می کنیم حضور جوانان و بویژه بانوان در این دوره انتخابات پررنگ تر باشد .

معاون سیاسی استاندار اظهار داشت:ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی به ریاست رئیس کل دادگستری تشکیل شده و کلیه فعل و انفعالات نامزدهای احتمالی و هواداران آنها در فضای مجازی رصد می شود .

وی خاطرنشان کرد:هیات های اجرایی و نظارت و همچنین کمیته های مربوط به ستاد انتخابات استان از دهم آذرماه بصورت فعال روند برگزاری انتخابات را پیگیری و رصد می کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار