احداث ۴۰۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح ملی مسکن در اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل گفت: در قالب فاز نخست طرح ملی مسکن، چهار هزار واحد در استان اردبیل احداث خواهد شد.

کد مطلب: ۹۷۰۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
احداث ۴۰۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح ملی مسکن در اردبیل

محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل در خصوص اجرای طرح ملی مسکن در استان اردبیل گفت: یکی از طرح‌های شاخص دولت در خصوص تأمین مسکن نیازمندان و خانه اولی‌ها اجرای طرح ملی مسکن بوده و این پروژه در استان اردبیل نیز با جدیت اجرایی خواهد شد.

او افزود: در فاز نخست این طرح چهار هزار واحد سهم استان اردبیل خواهد بود که بدین منظور متقاضیان در دو مرحله از تسهیلات مورد نیاز برخوردار خواهند شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تصریح کرد: در حال حاضر هزار واحد مسکونی در استان اردبیل در دست احداث بوده و اعطای تسهیلات به این پروژه‌ها در وهله اول شامل افرادی خواهد شد که دارای زمین از خود هستند.

حیدری در ادامه گفت: فراخوان و دعوت به مشارکت برای شرکت‌های پیمانکار و سازندگان واحدهای مسکونی در قالب طرح ملی مسکن اعلام گردیده ولی تاکنون استقبال مناسبی از سوی سازندگان برای مشارکت در این طرح انجام نپذیرفته است.

او افزود: در این راستا با ستاد اجرای فرمان امام راحل وارد مذاکره شدیم و پیرو آن تعهداتی در خصوص احداث هزار و ۵۰۰ واحد در شهرهای اردبیل و پارس آباد داده شد که به زودی آگهی‌های آن نیز منتشر خواهد شد تا متقاضیان برای ثبت نام اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در خصوص تفاوت اجرای طرح ملی مسکن با طرح مسکن مهر نیز گفت: این طرح با مسکن مهر تفاوتچندانی ندارد و تفاوت مربوط به میزان آورده بیشتر متقاضی در قالب طرح ملی مسکن است که در مقابل تلاش خواهد شد با ارتقای کیفی ساخت مسکن، رضایت مردم اخذ شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار