زمان ثبت‌نام رانندگان سرویس مدارس برای دریافت سهمیه سوخت اعلام شد

تهران (پانا) - مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت : رانندگان سرویس برای برخورداری و تخصیص سهمیه سوخت تا ۱۰ آذر اطلاعات خود را در سامانه سپند تکمیل کنند.

کد مطلب: ۹۷۰۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
زمان ثبت‌نام رانندگان سرویس مدارس برای دریافت سهمیه سوخت اعلام شد

به گزارش سایت شهرداری تهران ، مرتضی ضامنی در خصوص سهمیه اختصاص یافته به رانندگان سرویس مدارس اظهار کرد: سرویس‌های مدارس در قالب سامانه پایش ناوگان دانش آموزی ساماندهی می‌شوند و از آنجایی که کار آنها جابجایی دانش آموزان است سرویس مدارس را به عنوان گروه جدیدی که سهمیه به آنها تعلق می‌گیرد معرفی می‌کنیم.

وی گفت: بر این اساس میزان میانگین پیمایش مسافت منزل تا مدرسه دانش‌آموزان، احصاء می‌شود و پس از تأیید توسط شهرداری‌های مربوطه سهمیه به خودروها تخصیص داده می‌شود.

ضامنی عنوان کرد: در این خصوص در کارگروه مربوطه پس از بررسیهای لازم میزان سهمیه تعلق گرفته به سرویس مدارس تا سقف ۱۲۰ لیتر برای خودروهای تک سوز و تا سقف ۸۰ لیتر برای خودروهای دو گانه سوز سهمیه بنزین اختصاص می‌یابد.

وی افزود: رانندگان سرویس مدارس باید اطلاعات خود و خودرو را در سامانه سپند به آدرس www.ritusepand.ir تا تاریخ ۱۰ آذر از طریق دفاتر پیشخوان دولت ثبت کنند.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: تاکنون حدود ۸۶ هزار راننده سرویس مدرسه اطلاعات آنها ثبت شده و اطلاعاتشان توسط شهرداری‌ها تایید شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار