از مجیدی و حاتمی کیا تا کیمیایی و نعمت الله، متقاضیان جشنواره فجر مشخص شدند

تهران (پانا) - با پایان مهلت ثبت نام سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر فهرست متقاضیان این جشنواره مشخص شد و با وجود اخبار ضد و نقیض، اغلب پروژه‌های مهم امسال متقاضی شرکت در جشنواره فجر شده‌اند.

کد مطلب: ۹۷۰۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد
از مجیدی و حاتمی کیا تا کیمیایی و نعمت الله، متقاضیان جشنواره فجر مشخص شدند

از «خروج» حاتمی کیا تا «خورشید» مجیدی از «خون شد» کیمیایی تا «قاتل و وحشی» نعمت الله از «مجبوریم» درمیشیان تا «درخت گردو» مهدویان و از «آتابای» نیکی کریمی تا «عامه پسند» سهیل بیرقی فرم شرکت در جشنواره را پر کردند.

مجید مجیدی که پیش‌بینی می‌شد فیلمش را به بخش ملی جشنواره فجر ندهد فرم جشنواره را پرکرده هرچند مشخص نیست وضعیت آماده شدن فیلم «خورشید» به چه شکل خواهد بود و سازندگان برای نمایش این فیلم در جشنواره فجر به توافق می رسند یا خیر. همچنین کمال تبریزی برای فیلمش با نام موقت «در کمال بیشعوری» فرم پرکرده فیلمی که بی سر و صدا در حال فیلمبرداری است.

فیلم «مست عشق» حسن فتحی هم سرانجام متقاضی جشنواره فجر شد. فیلمی که تولیدش با حواشی فراوانی همراه بود و در صورت رسیدن فیلم به جشنواره فجر با جمع بازیگران سرشناس ایرانی و ترکیه‌ایش از آثار پر سر و صدای امسال خواهد بود.

چند نام جالب هم در فهرست متقاضیان امسال به چشم می‌خورند یک فیلم پرحاشیه که سال گذشته اکران هم شده امسال متقاضی جشنواره فجر شده! شنیده شده کارگردان این فیلم نسخه تازه ای از فیلمش را آماده کرده و قصد دارد این فیلم را برای هیات انتخاب نمایش دهد.

سعید ملکان، هاتف علیمرادنی، سامان سالور، بهروز شعیبی، مجید برزگر، ابراهیم ایرج‌زاد، مهران احمدی، مجید توکلی، بهتاش صناعی‌ها و.. دیگر فیلمسازانی هستند که با فیلم‌هایشان متقاضی نمایش در جشنواره سی و هشتم شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار