بازرسی‌های ویژه آذربایجان‌غربی به ۲ روز در هفته افزایش یافت

ارومیه (پانا) - معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی افزایش بازرسی‌های ویژه استان به ۲ روز در هفته خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۰۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
بازرسی‌های ویژه آذربایجان‌غربی به ۲ روز در هفته افزایش یافت

علیرضا محمودی گفت:با هدف نظارت بیشتر و دقیق‌تر بر بازار و رصد دقیقه‌ای قیمت‌های اقلام در واحد‌های صنفی و غیرصنفی، بازرسی‌های ویژه در این استان به ۲ روز در هفته افزایش یافت.

محمودی گفت: این بازرسی‌ها در روز‌های یک‌شنبه و سه‌شنبه و از ساعت ۶ صبح آغاز می‌شود و تا ۱۰ شب ادامه می‌یابد.

او ادامه داد: در این بازرسی‌ها نانوایی‌ها و کلیه بازار مورد رصد دقیق ارزیاب‌ها قرار می‌گیرد تا اختلاف قیمتی در جامعه هدف وجود نداشته باشد.

او اظهار داشت: ۹۵ بازرس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی و ۷۵ بازرس اتاق اصناف در این استان فعال هستند و در بازرسی‌های ویژه نیز مشارکت دارند.

محمودی اضافه کرد: همچنین ۹۰۰ بازرس افتخاری مردمی با هدف نظارت بیشتر و دقیق‌تر در استان فعال می‌باشند و بازار را رصد می‌کنند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: بازرسی‌های روزانه و مشترک این سازمان همراه با تعزیرات حکومتی و بازرسی اصناف از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۲۰ در حال انجام است و برخورد‌های لازم با متخلفان صورت می‌گیرد.

محمودی اظهار داشت: شهروندان هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی و دیگر تخلفات صنفی را به بازرسان گزارش دهند.

او اضافه کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و احتکار به صورت شبانه‌روزی با شماره تلفن ۱۲۴ نظارت و بازرسی ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌ها و استان تماس بگیرند.

او ادامه داد: این سامانه جهت دریافت هرگونه گزارش گران‌فروشی، احتکار، کم‌فروشی و هرگونه تخلفات صنفی در خدمت عموم شهروندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار