استاندار قزوین:

افزایش خودسرانه قیمت کالاها به بهانه اصلاح قیمت بنزین خلاف قانون است

قزوین (پانا) - استاندار قزوین با تاکید بسیار بر کنترل قیمت‌ها، گفت:هرگونه افزایش خودسرانه قیمت کالاها به بهانه اصلاح قیمت بنزین خلاف قانون است و با شدت با متخلفان برخورد خواهد شد.

کد مطلب: ۹۷۰۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
افزایش خودسرانه قیمت کالاها به بهانه اصلاح قیمت بنزین خلاف قانون است

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین، هدایت اله جمالی پور در کمیته سوخت استان اظهار داشت: برخی در کشور به دنبال بحران سازی هستند تا به اهداف و نقشه‌های پشت پرده خود دست یابند.

وی افزود: این افراد در شرایط فعلی کشور با بحران سازی هزینه سنگینی را به کشور تحمیل کرده و بسیاری از مردم را جریحه دار نمودند.

استاندار قزوین اضافه کرد: هیچ کس در هیچ لباسی حق ندارد که میان مردم ناامیدی ایجاد کرده و به آرمان‌ها و اهداف انقلاب و نظام آسیب وارد نماید.

جمالی پور با تاکید بسیار بر کنترل قیمت‌ها، اضافه کرد:هرگونه افزایش خودسرانه قیمت کالاها به بهانه اصلاح قیمت بنزین خلاف قانون است و با شدت با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به موضوع افزایش قیمت گاز مایع در سطح استان، گفت:قیمت این فراورده نیز به هیچ عنوان نباید در استان افزایش یابد و با نمایندگان پخش این محصولات که افزایش خودسرانه قیمت داشته باشند برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

جمالی پور همچنین در خصوص تغییر در سوخت نیروگاه شهید رجایی از گاز طبیعی به مازوت، گفت: تغییر در چرخه سوخت نیروگاه‌ها طبق قانون یک متولی دارد و باید با هماهنگی استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار