جشنواره ملی شعر "در امتداد فجر" در یزدبرگزار می شود

یزد(پانا) - روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد از برگزاری جشنواره ملی شعر "در امتداد فجر " در یزد خبرداد وافزود:بیش از ۵ هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال‌شده است.

کد مطلب: ۹۷۰۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد

براساس این گزارش زمان برگزاری اختتامیه جشنواره ملی شعر در امتداد فجر یکشنبه سوم آذرماه اعلام شده که این مراسم با حضور شاعران کشوری و استانی ساعت ۱۸ در سالن شهید عباسپور برق منطقه‌ای یزد برگزار می‌شود.
تعداد آثار ارسالی به این جشنواره 5 هزار و 100 اثر از هنرمندان سراسر کشور بود که 4 هزار و 500 اثر آن در بخش عمومی و 600 اثر در بخش ویژه هستند.
این گزارش می افزاید :درنهایت با ارزیابی داوران جشنواره ملی شعر در امتداد فجر، درنهایت ۳۲ اثر به‌عنوان آثار برگزیده جشنواره انتخاب و در روز اختتامیه تجلیل خواهند شد.
موضوعات این جشنواره "،"بسیج شجره طیبه انقلاب "،"خودباوری خودکفایی و امید به آینده "، "خودسازی، جامعه سازی و تمدن نوین اسلامی "، "عزت و اقتدار ملی "، " جوانان و محور پیشرفت "،"فرجام برجام "،" ولایت، عاشورا، طلیعه ظهور عدالت علوی و مبارزه با افساد "،"هجو استکبار "، "راهیان نور، راویان عشق "،"اخلاق، معنویت "، " راهبرد مقاومت وحدت امت اسلامی " و " نگاه انقلابی، عمل جهادی، سبک زندگی ایرانی اسلامی " است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار