زنگ " یاریگران زندگی" در اردبیل نواخته شد

اردبیل (پانا) - زنگ "یاریگران زندگی" بصورت نمادین در آموزشگاه دخترانه متوسطه دوره اول فرزانگان ناحیه یک اردبیل نواخته شد.

کد مطلب: ۹۷۰۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد
زنگ " یاریگران زندگی" در اردبیل نواخته شد

در این آیین معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل با عنوان اینکه این طرح کشوری در 20 درصد از مدارس استان اجرا خواهد شد، گفت: حفظ و ارتقای سلامت جسمی و روانی جامعه دانش آموزی کشور، به عنوان سرمایه های انسانی و آینده سازان ایران اسلامی، در مقابل طیف وسیعی از آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد ومواد مخدر از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

سید غلامحسن خلیلی موسوی با اشاره به آیات قرآنی و احادیث معصومین، افزود: ما به عنوان یک انسان و مسلمان باید در کنار هم باشیم و هدف اصلی از اجرای این طرح هم در این راستا می باشد.

او با اشاره به دسیسه های دشمنان انقلاب اظهار داشت: امروزه دشمنان با ابزارهای گوناگون در نظر دارند، دانش آموزان را از هدف اصلی خود که علم آموزی است، دور کنند، در مقابل دانش آموزان نیز با مشارکت در این طرح می توانند راه آسیب های احتمالی را سد کنند.

دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان نیز در این مراسم گفت: هدف از اجرای این طرح حمایت جویی و جلب مشارکت دانش آموزان، والدین و کارکنان در زمینه فعالیت های پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی است.

بهنام بهشتی در بیان دیگر اهداف این طرح خاطر نشان ساخت: کاهش تمایل و خودداری از تجربه مصرف مواد و پیشگیری از آسیب پذیری و بروز اعتیاد در دانش آموزان مدارس استان از دیگر اهداف این طرح می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار