وزیر آموزش و پرورش: کارت سوخت رانندگان سرویس مدارس ماهانه معادل ریالی ۱۲۰ لیتر شارژ می‌شود

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش از شارژ کارت سوخت رانندگان سرویس مدارس ماهانه معادل ریالی ۱۲۰ لیتر خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۰۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
وزیر آموزش و پرورش: کارت سوخت رانندگان سرویس مدارس ماهانه معادل ریالی ۱۲۰ لیتر شارژ می‌شود

وزیر آموزش و پرورش در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت آموزش و پرورش با وزارت راه و شهرسازی به منظور احداث ۱۷۰ هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان که صبح امروز امضا شد، در جمع خبرنگاران گفت: «بازنشستگان هم جزو طرح هستند و مجموعه معلمان آموزش و پرورش می‌توانند از مزایای این طرح استفاده کنند.»

او افزود: «شیوه‌نامه استخدام معلمان حق‌التدریس و نیروهای نهضتی هم امروز ابلاغ می‌شود. ۱۸ هزار سهمیه هم در آزمون اخیر برای آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است که برای مهر ۹۹ قبول شدگان جذب آموزش و پرورش می‌شوند.»

محسن حاجی میرزایی درباره طرح رتبه‌بندی معلمان هم گفت: «در قانون بودجه ۹۸ دو هزار میلیارد تومان برای طرح رتبه‌بندی معلمان در نظر گرفته شده و به ما ابلاغ شده است و قطعا اجرای آن از مهر ۹۸ خواهد بود. به زودی طرح در دولت تصویب می‌شود. همه معلمانی که از مهر ۹۸ با ما همکاری داشته‌اند و بیش از ۲ سال سابقه خدمت داشته‌اند شامل طرح رتبه‌بندی می‌شوند. این تعهد ما به معلمان بود که گام مهمی برای کمک به معیشت فرهنگیان خواهد بود.»

وزیر آموزش و پرورش درباره بودجه سال ۹۹ این وزارتخانه نیز گفت: «درباره بودجه سال ۹۹ قبلاً هم گفته‌ام که بودجه از مشکل مزمن سالیانه رنج می‌برد و هر سال بخشی از مطالبات آموزش و پرورش به سال بعد موکول می‌شود. امسال تلاش می‌کنیم هم در مرحله تدوین لایحه در سازمان برنامه و هم در دولت با گفت‌وگو و کار کارشناسانه، مشکل بودجه آموزش و پرورش حل کنیم.»

حاجی میرزایی به سهمیه سوخت سرویس مدارس هم اشاره کرد و گفت: «طبق تصمیم‌گیری ستاد سوخت متناسب با پیمایش رانندگان سرویس مدارس ماهانه معادل ریالی ۱۲۰ لیتر در کارت‌شان شارژ می‌شود و زمان اجرای آن هم از ۲۴ آبان است. نیاز آن‌ها تامین می‌شود و نباید کرایه‌ها را افزایش دهند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار