در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان البرز صورت گرفت:

معرفی رییس جدید اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش استان

در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان البرز رییس جدید اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش استان معرفی و ازخدمات رییس سابق این اداره تجلیل شد.

کد مطلب: ۹۷۰۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
معرفی رییس جدید اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش استان

در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان به ریاست سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان که با حضور محدث، معاون مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش، بیگی رییس اداره پژوهش و امور استان های مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش و مدیران آموزش و پرورش نواحی 8 گانه برگزارشد، داود حسینی به عنوان رییس جدید اداره حراست آموزش و پرورش استان معرفی و از خدمات تفضلی رییس سابق این اداره قدردانی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه گفت: بزرگ ترین سرمایه هر سازمانی به خصوص آموزش و پرورش اعتماد است و مجموعه نیروهای حراست می توانند در این اعتمادسازی نقش داشته باشند. وی افزود: طبق شعاری که دولت ازابتدا مطرح کرد همواره به دنبال امنیت فرهنگی ونه فرهنگ امنیتی بوده ایم و تاکید می کنم شاداب سازی و رشد مدرسه و آموزش و پرورش با همین امنیت فرهنگی می تواند ایجاد شود. قاسمی با تاکید بر حفظ آبروی مردم توسط حراست اظهار داشت: همکاران فرهنگی باید با دیدن نیروهای حراست دلگرم شوند و مشکلات شان را به راحتی بیان کنند که لازمه آن وجود یک رابطه عاطفی است.

سالار قاسمی درادامه با قدردانی از خدمات تفضلی رییس سابق اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: در این یک سالی که با آقای تفضلی همکار بودیم ایشان جزو نیروهای کارآمد استان بودند و غیر از خوبی، همگرایی، اعتماد و رصد دقیق مسائل از ایشان ندیدیم. این مقام مسئول با اشاره به انتصاب سید داود حسینی به عنوان رییس جدید اداره حراست استان بیان داشت: آقای حسینی سال های متمادی در آموزش و پرورش مسئولیت های زیادی داشته اند و به حوزه های مختلفی اشراف دارند.

گفتنی است حسینی مسئولیت واحد مشاوره اداره آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج، مسئولیت مشارکت های مردمی ناحیه 4 و ارزیابی عملکرد ناحیه 4 کرج به مدت 8 سال و مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز را در کارنامه کاری خود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار